| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 5 月 26 日 星期六  | |
| 2007-05-26 |
今日太好訓啦.......訓到8點2= =
返到去....又係眼訓= =但係我琴日都唔係好晏訓姐........
跟住做完.......就走左去同翀翀&HEI食反
食完之後....佢又帶我地去睇樓= =
翀話令....但係我睇唔到= =
佢地又唔行過去同人講野喎.....係咁係到推黎推去
最估唔到係死肥仔都係到...真係O晒~~
之後就返左學啦..........勁熱~~
最後...希望大家聽日都有好好既表現啦......
39th聽日比心機呀....一定得架!!!
|
| 刊登時間︰2007-05-26 06:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 50 | » | |