學校旅行,我琴晚已經好期待咖啦.3.`
今日7點就起左身..開始換衫整野啦.v.
番到學校.著自己嬲要比人記名.
好彩waiyi叫我幫佢帶件冷衫.換左之後就吾洗比人記名啦
我地第一班上車.但比a班快過我地-_-`
佢去地左搵爐.岩岩去到個到.凍到-_-`西利過冬天囉;
跟住bbq啦.杰系錦燒野比我食.thank.v.之後落左去打波.v.
打左陣. 又走左上去食-3-`食完又落去打-v-系個到都算0kay好玩-v-`
2點9.影完相.就上左車.系車到.打左成10個電話比杰(佢一個都無聽;>)
跟住番到黎3點幾到啦我諗.好近`
我地去左打波.男對女無啦啦話輸左請野飲.原來男仔都好鬼死奸咖.
但我地女仔都吾差.一見情況不利於我地.我地就即刻轉面口.
跟住佢地就吾計數啦.哈哈=v=`
之後玩數字球. 我玩玩下吾玩. 因為隻腳痛痛地.
抖左陣.佢地就話玩閃避球.我一開頭話吾玩咖.之後又玩左./
玩玩下.勁好玩囉.好爽/系入邊. 哈哈--v------
今日都算開心. 臨走前我叫婷佢地聽日唱k.
聽日玩多日.又要番學啦. 唉/ 諗起d考試卷. 逼我重考,.
大合照-v-
同沛錡第一張合照._.
2條友.傻既-v-
拎住隻野都吾知系到做乜-.-
沛錡你望緊邊?
4個癲既.睇下細寶同沛錡個樣.short-3-
我知個波似您姐.都吾洗錦啊?
糖-.-你做咩啊.覺得人地見你吾到?
好巴閉咩?都吾知你做乜.
打波個時.
waiyi條邊好多電-v-
鏡頭系到囉吾該-..-仲系沛錡你條邊咩事.可能佢都想影相.
黃永杰.你俾邊個強暴完?你衣衫不整記你名!!!!!
偷拍失敗左-_-
咳咳~吾好意思.其實我系想影架巴士-v-
細寶.啊糖.日光日白.你地隻手做咩..
2個傻妹-v-`