Free Cursors
 
眼睛一睁 天亮了 眼睛一閉 夜晚了 這就是輪回
雖然愛到終點  但又怎捨得說再見?
 
yin_R
暱稱: ♥wingyin;)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
 
2009-11-06  
今日真系我中4黎最吾開心個日;
吾知點解.呢幾日我就覺得好擔心;
擔心好多.可能我諗多左;
太重視.自然太擔心失去.
對於任何事,任何人;我一直都系錦諗`
我好鐘意同你地一齊;
 
仲有你地可吾可以吾好錦那煩.
前世未見過啊?..
講真一句;吾好話我咩.
我真系吾洗同你地交代.
系就系吾系就吾系咖啦.
有眼咪自己睇囉.無咪擺就囉;)
問問問..睇吾出你收皮彈開啦; >
 
f4 番學d日子.未輕鬆過.
老師無幾多個好人;
同學;) 好彩仲有妳地;
侮日我最期待既; 就系個10分既小息;
 
 
                                          
 
發表時間:2009-11-06 07:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
2009-11-04  
今日呢.我就去左唱k啦
11點30到.我搵杰.婷.勝佢地.
同佢地一齊去.去到個到;就入房啦.
12.3唱到4點.
岩岩開始.死人黃永杰系到笑我地囉.
跟住唱唱下.我地杰就自己坐埋一邊玩.
婷佢地呢.就系到唱.
我點歌.佢地停左佢姐.之後問我做咩吾唱;
傻既2個.之後泉同kiki佢地黎左;
佢地一入邊 我見到泉.kiki跟系佢後邊.
我地以為系個到d服務員;哈哈`
跟住唱完就同佢地去行左一陣啦;>
去玩個個撈魚.搞笑.d網系錦爛.
梁錦泉吾耐煩.用手捉;d水勁腥;<
之後黃永杰又用手捉.但佢比人見到.哈哈;
拎左4條魚走.拎左之後.個個都吾想要.
勝同泉系錦搖佢地 佢地就黎死錦濟.
杰話搖先有氧氣-.-比佢吹脹;)
行完就番左屋企啦;
我覺得今日好開心囉;>
 
發表時間:2009-11-04 07:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
2009-11-03  
學校旅行,我琴晚已經好期待咖啦.3.`
今日7點就起左身..開始換衫整野啦.v.
番到學校.著自己嬲要比人記名.
好彩waiyi叫我幫佢帶件冷衫.換左之後就吾洗比人記名啦
我地第一班上車.但比a班快過我地-_-`
佢去地左搵爐.岩岩去到個到.凍到-_-`西利過冬天囉;
跟住bbq啦.杰系錦燒野比我食.thank.v.之後落左去打波.v.
打左陣. 又走左上去食-3-`食完又落去打-v-系個到都算0kay好玩-v-`
2點9.影完相.就上左車.系車到.打左成10個電話比杰(佢一個都無聽;>)
跟住番到黎3點幾到啦我諗.好近`
我地去左打波.男對女無啦啦話輸左請野飲.原來男仔都好鬼死奸咖.
但我地女仔都吾差.一見情況不利於我地.我地就即刻轉面口.
跟住佢地就吾計數啦.哈哈=v=`
之後玩數字球. 我玩玩下吾玩. 因為隻腳痛痛地.
抖左陣.佢地就話玩閃避球.我一開頭話吾玩咖.之後又玩左./
玩玩下.勁好玩囉.好爽/系入邊. 哈哈--v------
今日都算開心. 臨走前我叫婷佢地聽日唱k.
聽日玩多日.又要番學啦. 唉/ 諗起d考試卷. 逼我重考,.
 
大合照-v-
同沛錡第一張合照._.
 
2條友.傻既-v-
拎住隻野都吾知系到做乜-.-
沛錡你望緊邊?
4個癲既.睇下細寶同沛錡個樣.short-3-
我知個波似您姐.都吾洗錦啊?
 
糖-.-你做咩啊.覺得人地見你吾到?
個天空應該有d神仙系到同佢地say hi@v@
好巴閉咩?都吾知你做乜.
打波個時.
waiyi條邊好多電-v-
鏡頭系到囉吾該-..-仲系沛錡你條邊咩事.可能佢都想影相.
黃永杰.你俾邊個強暴完?你衣衫不整記你名!!!!!
偷拍失敗左-_-
咳咳~吾好意思.其實我系想影架巴士-v-
細寶.啊糖.日光日白.你地隻手做咩..
2個傻妹-v-`

 

 

 

 

 

 

發表時間:2009-11-03 07:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]