|
|
| 2009-10-24 |
|
Alway just about you!
0nlyone you can!
But I'm sorry!
I can't to value you all the time!
because i have want to do
as regards myself!!
to forgive me.
I must not complete to belong to you!
I am so sorry to you!
|
|
|
| 2009-10-20 |
|
今日有少少吾知點既感覺..
番到學校 無乜野啦 又好似平時錦..
早讀; 畫人樣囉 畫到吾知似乜野!.
國學; 小測. 都0k啦 大概記得既.
VA; 無聊 我仲記得佢講左句野 你地系咪睇吾到我講野-_- 逼我囉! 刁康笑得勁開心.
maths. 又吾系明佢講乜既 同fish系到吹水-_-`
中文; 作文過左2堂. 無乜野做.
lunch; 吾想講. d粉 難食左囉-_-
英文; 小測 10分. -_- 40分full.(算高分)
放學. 去左自修室溫maths. 姓黃個個 我再講多次 我蠢吾曬咖
仲有我吾系無腦咖囉!!!!
你啊 考試低分過我你就死! |
|
|
| 2009-10-18 |
|
就黎考試.
想睇戲又吾敢睇.
一陣又吾合格 諗起上年都想喊-v-`
考完試即刻去睇!
姓黃個個、一陣如果你輸左你就柒!
吾好睇小我. 我一科中文你頂你幾科.
你買定都得啦..
|
|
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
|