|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2009 年 2 月 13 日 星期五 |
|
今日呀sir無番..
超正..
點知地理係徐sir..膠晒..
電腦堂狂sd sms...
差唔多全日都係到sd...
電話壞壞地.__."
成日都sdsd下收唔到sms..
搞到又要重新開機
最衰利是錢被收清...
我呀爸呀媽...
問佢聽日同唔同得fd出街
就狂問同邊個,
叫咩名
知咩名有鬼用咩
居然話有無用係另一回事
知道個名萬一有咩事都可以知同邊個一齊...
麻鬼煩..
又唔係成日話出街...
成日管住晒..
中2啦大佬
成日話我大個
咁又唔比我出街?
this is so pk!
|
|
'離開時間-(:2009-02-13 11:05 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 223 | »
|
|