|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2009 年 2 月 9 日 星期一 |
|
今日情人節啦..
大家過得點呀-0-
今日上頭個幾堂都無乜問題
到英文堂個miss係到發癲
我就係到sd sms..
個miss就係咁叫人搵訓導上黎
膠膠地
後尾唔教- -睇碟
午膳個小息A班某某過黎同我班某某示愛..
中英文講晒- -
d人又話要查書包
點知又係流
話咩c班有人唔見左psp
膠..
數學訓晒咁濟...
地理又係做個d膠野..
|
|
'離開時間-(:2009-02-09 07:22 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 223 | »
|
|