|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2010 年 6 月 8 日 星期二 |
|
啊-3-打咩好呢-v-
今日係學校都無咩特別-3-
靜係記得nytv校長個名XD校震邦@_@
放學同左呀肥佢地一齊行lol..上樓係到傾計-v-
講講下又講我件事-3-
之後佢地去食糖水.我走先xd
返到去無野做.睇完電視就開電腦~~
開左msn佢又係無on-_____-失望死x(
之後就打機-3-打打下msn勁多人add我吹水-口-
囧哂
之後那個譚佩伶要我打blog-v-我就屈服了囧
今日都無咩特別野-3-
李嘉興!我聽日要見到呀嫂XD!
|
|
'離開時間-(:2010-06-08 11:19 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 223 | »
|
|