|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2007 年 7 月 21 日 星期六 |
|
唉唉
今日學游水
好好玩牙><
跟住番黎食出前一丁
食完就同表弟玩同睇電視```
跟住表姐番黎無幾耐
就有d眼訓
就去左訓覺
zZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzz
但係訓左15分鐘都無就比人嘈醒左.__."
無得訓
跟住我等表姐訓左先有電腦玩
哈哈哈哈
到依加都未比番佢(如果唔係就無得打日誌.".)
聽日都要再比心機做功課.____."
````````````````````````````````````````(<<<<編輯後)
我想換日誌牙
有無人有好介紹?
要免費
有相上傳架!
-------------------------我是一條分隔線-----------------------
轉左日誌啦
轉左xanga`唔要blog`
www.xanga.com/yince
有咩唔明再問我啦
|
|
'離開時間-(:2007-07-21 08:33 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | ... | 223 | »
|
|