我又要換日誌啦 今次唔會再係英文 會係中文黎架
我又要換日誌啦
今次唔會再係英文
會係中文黎架
'離開時間-(:2007-09-01 02:32 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]