whAt?
yince
暱稱: 水
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
。﹏細朱 (wkchloveken)
☻杯;*
☻楓;*
☻騫;*
☻肥bo;*
小欣~★ (yanyanb0b)
☻安;*
☻MON;*
☻月;*
☻人伶;*
☻琪;*
☻君;*
☻安仔;*
☻蚯蚓;*
☻妍;*
☻唔識;*
☻糖;*
~欣*=] (Y_babysister)
☻sIu文;*
〔♥'〕' ★★夜 羽... (ck002)
 
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
 2007 年 12 月 17 日  星期一

有咩方法可以令我變得人源好d

成績叻d同各方面都叻d呀...

唉```

琴日家長日,做到我死下死下,不過

知道左d同學第幾個d,第1竟然係個女仔,仲係班長添{{雖然我都係班長= =}}

我就排第15炸><"

唉``本來有的獎勵都無啦,,,化為泡影...

跟住午飯就同老師食,,佢請

然後就番番學校預備下午既家長日{{不過係得番兩個未見= ="

跟住老師話放,,然後就走左,,番到屋企就諗住

問老豆可唔可以落街玩同去新翠啦,,佢又唔比

跟住就入左房訓教,,唉```

琴日夜晚我申請左格鬥王黎玩,,都幾好玩架,,不過就少人玩囉...

點解次次我中意d online game一係就玩唔到,,一係就少人架><|||

@@|||(汗)

好緊張,,唔知星期二我老豆去見家長時,,老師會同佢講咩呢,,= =||||(汗)

'離開時間-(:2007-12-17 10:31 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]