whAt?
yince
暱稱: 水
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
☻鋒;*
☻yU;*
☻kAkING;*
〔♥'〕' ★★夜 羽... (ck002)
☻MON;*
☻楓;*
☻蚯蚓;*
☻肥bo;*
小欣~★ (yanyanb0b)
☻mEI;*
☻洛;*
☻東;*
無名氏 (mesongpang)
☻欣;*
☻sIu文;*
☻琪;*
☻HEi;*
☻HIm;*
☻琳;*
☻TinG;*
 
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
 2007 年 11 月 11 日  星期日

我玩埋今日可能就要係1/12之後先可以再上啦,因為要考試>3<

我一開電腦就會黎睇cm架啦-~-(希望有啦)

唉``係學校好唔開心呀,

成日比人!@#$%^

唉``點算呀,打又唔夠打,串又唔夠串,,

我真係好無用呀/3\

靜係識打機,,

想叻番次比老豆睇姐``

我想係學校有多d人會關心我呀``

連班上最唔受歡迎既陳xx都可以同d同學玩得咁開心

點解我唔得T^T

個個都唔理我,,好唔舒服呀個心

只係想多d人會理我關心我姐

我唔求其他,,只求呢樣,,

都唔得...唉``真失敗呀我,,

只好在網上的世界找樂趣同朋友,,

真實世界無人當我真正朋友,,

無人知我內心係點,,父母都唔知唔明,,

就只得我自己最清楚,,

決定了,,以後唔會再跟住XXX

要靠自己既力量.\_/.

但會成功嗎?

希望會啦~

唉``我的內心並非能3言2語就說清楚,,

就留待下一次我打blog再說

 

'離開時間-(:2007-11-11 09:30 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]