|
我玩埋今日可能就要係1/12之後先可以再上啦,因為要考試>3<
我一開電腦就會黎睇cm架啦-~-(希望有啦)
唉``係學校好唔開心呀,
成日比人!@#$%^
唉``點算呀,打又唔夠打,串又唔夠串,,
我真係好無用呀/3\
靜係識打機,,
想叻番次比老豆睇姐``
我想係學校有多d人會關心我呀``
連班上最唔受歡迎既陳xx都可以同d同學玩得咁開心
點解我唔得T^T
個個都唔理我,,好唔舒服呀個心
只係想多d人會理我關心我姐
我唔求其他,,只求呢樣,,
都唔得...唉``真失敗呀我,,
只好在網上的世界找樂趣同朋友,,
真實世界無人當我真正朋友,,
無人知我內心係點,,父母都唔知唔明,,
就只得我自己最清楚,,
決定了,,以後唔會再跟住XXX
要靠自己既力量.\_/.
但會成功嗎?
希望會啦~
唉``我的內心並非能3言2語就說清楚,,
就留待下一次我打blog再說
|