好唔開心呀,,但我又唔識講自己既心情... 琴晚,,玩得太夜,,被阿爸發現左我玩電腦-v- 不過佢無鬧,, 唉,,好悶,, 唔知點解個心想溫書,,但又有心無力,, 點算呀,, 我一定要考得好架,,應承左老豆,, 如果考得好,,佢就會買部新的手提比我,, 當然我唔係為呢樣(有少少係的),,但我一定要考好,, 唉,,有心無力,,又乜用丫,, 我又成日掛住部電腦,, 唉``我個blog又無乜人知,,又無人上同留cm 唔講啦,,可能星期3再上過,,
好唔開心呀,,但我又唔識講自己既心情...
琴晚,,玩得太夜,,被阿爸發現左我玩電腦-v-
不過佢無鬧,,
唉,,好悶,,
唔知點解個心想溫書,,但又有心無力,,
點算呀,,
我一定要考得好架,,應承左老豆,,
如果考得好,,佢就會買部新的手提比我,,
當然我唔係為呢樣(有少少係的),,但我一定要考好,,
唉,,有心無力,,又乜用丫,,
我又成日掛住部電腦,,
唉``我個blog又無乜人知,,又無人上同留cm
唔講啦,,可能星期3再上過,,
'離開時間-(:2007-11-24 10:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]