whAt?
yince
暱稱: 水
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
☻美;*
☻君;*
☻高佬;*
☻tIN;*
☻豬紅;*
☻玲;*
☻洛;*
。﹏細朱 (wkchloveken)
☻東;*
☻人伶;*
☻TinG;*
☻盈;*
☻安仔;*
☻yU;*
☻唔識;*
☻kuI;*
☻智;*
☻琪;*
〔♥'〕' ★★夜 羽... (ck002)
☻sIu文;*
 
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
 2007 年 11 月 23 日  星期五

唉``

同平日一樣,,沒法親近他們,,

只是鋒有時會捉我去作弄吧,,

唉``只是有時經過1c門口,,而碰巧肥棠又企左係度

就會撩下我講野咁,,再唔係就有時小息整下我,,

我覺得好唔開心,,在學校,,就擺出一副侍強的樣子,,

但,,只是得個樣,,真人並非如此,,真人卻常常感到非常的無奈,,

討厭自己的懦弱,,內心因為而養成,,

在校,,會破壞的我,有做小丑的感覺x●x不想再做小丑

我想有人會關心我,,主動跟我玩,,在班上,,

我被人的感覺是:煩,討厭,樣柒...等等

我也不想,,但無可奈何,,

我無法改變他們的思想,,

連我平時跟他們玩,,都是中途加入,,

可能有些甚至在想:關你咩事,我同佢地玩緊又關你事

但係,,我唯一的要求就是:有人關心我,,真心的對待我...

但這是無可能的事,,

連好友也會同我吵架,,

何況這些中一的朋友...?

有很多中一才認識的人我都識他們

像:肥棠,朱仔,傻培,李x康...等等的人

但佢地,,,唔識我,,只有我認識他們...有甚麼用?

到底點先可以離開鎖住我的灰色世界?

'離開時間-(:2007-11-23 11:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]