|
唉``
同平日一樣,,沒法親近他們,,
只是鋒有時會捉我去作弄吧,,
唉``只是有時經過1c門口,,而碰巧肥棠又企左係度
就會撩下我講野咁,,再唔係就有時小息整下我,,
我覺得好唔開心,,在學校,,就擺出一副侍強的樣子,,
但,,只是得個樣,,真人並非如此,,真人卻常常感到非常的無奈,,
討厭自己的懦弱,,內心因為而養成,,
在校,,只會破壞的我,有做小丑的感覺x●x不想再做小丑
我想有人會關心我,,主動跟我玩,,在班上,,
我被人的感覺是:煩,討厭,樣柒...等等
我也不想,,但無可奈何,,
我無法改變他們的思想,,
連我平時跟他們玩,,都是中途加入,,
可能有些甚至在想:關你咩事,我同佢地玩緊又關你事
但係,,我唯一的要求就是:有人關心我,,真心的對待我...
但這是無可能的事,,
連好友也會同我吵架,,
何況這些中一的朋友...?
有很多中一才認識的人我都識他們
像:肥棠,朱仔,傻培,李x康...等等的人
但佢地,,,唔識我,,只有我認識他們...有甚麼用?
到底點先可以離開鎖住我的灰色世界?
|