|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2008 年 1 月 14 日 星期一 |
|
今日打咩好呢``
總覺咁早打好怪...
但唔打又無野做
msn又無人同我傾-_______-"
今日張電腦櫈無啦啦爛左...
勉強頂住先``
但好快就會爛啦...
不知老豆知道左會點呢................
好驚佢鬧呀>^<
其實我打blog黎做乜呢``???
都無人黎我呢度留cm...
就算有入黎但都唔留一言~半句
打黎有乜用wo~
|
|
'離開時間-(:2008-01-14 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | ... | 223 | »
|
|