|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2008 年 1 月 13 日 星期日 |
|
唉`
個blog成日無人黎囉...
琴日無啦啦比糖鬧,,
跟住今日睇番佢個blog先知係咩事,,
唉``
點解個個都識咁多其他班/級既人架``
我就唔得...
好想打人囉-______-"
好谷氣囉!!
|
|
'離開時間-(:2008-01-13 09:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | ... | 223 | »
|
|