|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2008 年 1 月 8 日 星期二 |
|
好多日無打blog啦````
其實都唔知打咩好```
講番上次手機,,
原來我老豆都滿意
所以買左部手機比我^^
仲換埋電話號碼
唉``
原來糖係f.2.....
佢識朱仔好耐= =
我今日先正式同佢傾計=^=
有咩打呢``
諗唔到``
靜係想識多d人同d牙靚d><
牙方面唔好諗住
靜係o係學校
有無人可以幫我手><
我想識多d人=^=
|
|
'離開時間-(:2008-01-08 08:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | ... | 223 | »
|
|