都唔知邊忽得罪佢.. 無啦啦係度鬧我 有病 唉~
都唔知邊忽得罪佢..
無啦啦係度鬧我
有病
唉~
'離開時間-(:2008-05-14 09:15 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]