唉.. 琴日比人鬧+打黎- -" 煩..... 玩電腦比人鬧正常 做完家務都要比人鬧a_a how come!?
唉..
琴日比人鬧+打黎- -"
煩.....
玩電腦比人鬧正常
做完家務都要比人鬧a_a
how come!?
'離開時間-(:2008-10-19 07:27 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]