|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2008 年 9 月 27 日 星期六 |
|
我娘咧-_______-
速成好難用- -
到依加都未識 <----囧
唉-___-
今日番小學
搶左老師部電話= =
成班人有佢電話
遲d比佢鬧死...
唔打啦= =
唔高興
|
|
'離開時間-(:2008-09-27 01:20 AM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | ... | 223 | »
|
|