悶得發瘋,, 同唔同佢認錯好呢,, 唉,, 今日玩掉位,,勁無奈 仲要勁比人鬧,,鬧左勁多次,, kaikai地
悶得發瘋,,
同唔同佢認錯好呢,,
唉,,
今日玩掉位,,勁無奈
仲要勁比人鬧,,鬧左勁多次,,
kaikai地
'離開時間-(:2008-03-31 11:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]