whAt?
yince
暱稱: 水
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
☻美;*
☻琪;*
☻敏;*
☻洛;*
☻安;*
☻智;*
愷盈 (PairLOVE)
☻yU;*
☻騫;*
無名氏 (mesongpang)
☻褔佬;*
☻婷;*
☻豬紅;*
☻昇;*
☻盈;*
☻肥bo;*
☻kAkING;*
小欣~★ (yanyanb0b)
☻妍;*
ツバサ (gazeusagi)
 
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
 2008 年 1 月 28 日  星期一

好唔開心,,

但又唔識講=~=

講下msn傾乜先@v@

糖做左我呀媽-0-

仲話叫我識多d人wo~

佢唔可以成日睇住我-0-驚我比人恰@w@(呢個呀媽真好人呢xDD)

跟住我話點識jet?

我咁柒-3-

跟住叫我留長d頭髮先~

我都想留但,,放假個時上大陸...呀麻一定要我剪...

個個都要我剪...

但我唔想剪呀><

跟住我叫佢帶我去識= =

佢又唔理我

跟住又話,

好`

不過識朋友呢d野自己識好d

比佢吹漲=v=

死唔死丫~

我咁樣點識多d fd呀= =++++

個blog又唔多人黎留cm,,

又識勁少其他班既fd- -"

點算啊`

搵人幫幫手丫>w<

點先可以令個blog多人黎+識多d人呀= ="

'離開時間-(:2008-01-28 11:12 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]