|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2009 年 10 月 26 日 星期一 |
|
23號返到屋企過左一個鐘就上呀麻到-__-
夜晚9點幾10點先返到呀麻屋企
跟住玩隻貓同隻狗-3-
第二日一早比人整醒...
飲茶- -
之前返到屋企無幾耐又食
囧了
呀麻個老表個廠有幾隻岩岩出世仲未斷奶既花貓仔-v-
但個老母掛左o口o
食左隻死老鼠= =
隻老鼠食左老鼠藥
跟住個幾日都係咁過
今日1點幾返到黎
點知又去飲茶-.-
麻鬼煩
返到呀麻屋企跟住同細佬玩-.-
等等等等
開飯
食完又hea左一陣就話走了TUT
跟住9點幾返到黎
5分鐘沖完涼
我有洗頭同用檢液嫁-.-
用電腦
幫呀爸整野
整到無晒d時間!
佢同我講10點熄機
搞到無得dl野睇-.-
索性唔睇住
打bl0g;>
|
|
'離開時間-(:2009-10-26 10:02 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 223 | »
|
|