|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2009 年 3 月 10 日 星期二 |
|
應承左人今日要打-V-"
呢排打字不便-,-所以成日唔打..
琴日考ENG..
淨係識作文..唔合格就pk..
中文好易..
今日趁丫爸走左出街同fd飲茶..
成班fd上我屋企打麻雀-,-
我完全唔識-,-
2點9走哂
我就執屋-.-
近4點落街買杯麵食-,-
今晚打邊爐..
又1day了
|
|
'離開時間-(:2009-03-10 07:26 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 223 | »
|
|