|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2009 年 2 月 18 日 星期三 |
|
今日又係唔洗補課-.-
個miss臨時有家長見
不過聽日又要補底-.-
呢幾日朝朝都勁遲先起身= =
番到去第1,2堂就1定訓..
食完飯又訓..
都唔知搞乜..
搞到數學完全唔明-.-囧晒
連喬寶寶咁多日無番都追得上.口.
媽的..
番學好悶-.-
又要聽老師廢up
又無野做
快d求其比個假期我去訓~_~
|
|
'離開時間-(:2009-02-18 05:05 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 223 | »
|
|