|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2009 年 2 月 19 日 星期四 |
|
今日居然無訓過
明明今日d堂係最好訓
但係就無訓過-.-
最尾兩堂去聽d咩性講座
不過係講咩傳媒性乜Q
聽到訓著-.-"
勁無聊
又熱-.-
坐得又唔舒服
跟住落到班房
呀sir叫條友讀書報告
佢出到黎又無又唔講對唔住個d
搞左半粒鐘有多
跟住搞掂先上去補底-___-
工作紙
膠下膠下的呀sir
跟住番到黎就開機
同人傾野..
煩..
都唔知想我點..
|
|
'離開時間-(:2009-02-19 06:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 223 | »
|
|