今日唔洗反學牙..教師發展日牙..卡卡*!開心..但係今日都係7點30起左身..
因為要反學校整野牙..其實係8點起嫁..但係d屋企人好嘈牙..個個都係到講野..
''神''早留留係到嘈喧巴閉..煩到死..之後就等到8點先起身整野..跟住就打俾
桐桐..叫佢得個陣打俾我..之後9點到佢同嘉敏就過左黎我屋企..冇耐就出左去lu..
去左m記食野..等珮妍黎..我地一買完野食珮妍就行入黎喇..岩岩好時間..之後食完野
坐左陣就去左買野反學校整..但係個幾間野都未開..咁我地就係到等啦..之後係大廣
個到挽搵人..幾好挽..2個人一組..開頭我就同嘉敏一組..之後俾佢地搵到我地..我
地自己又白痴喎..唔識走..企係到俾佢地捉..整係係到艾..哈哈!之後我就同珮妍一組..
但係都唔洗做..佢地做..之後我地就諗住等佢地過黎個陣我地先走..但係有個''食蕉''
係到望住我地..之後我地就冇挽到啦..走左..之後過左大中*!我地係到拎人d布牙..
仲要係拎茶樓個d枱布喎..卡卡*勁樣衰牙我地..珮妍勁搞野牙..哈!諗反起都覺得好
笑牙../\/\''!之後驚俾人知道就冇拎啦..過左富亨..去左街市買野食..之後上左平台..
又去左拎人d枱布..珮妍勁好笑牙..係咁係到扯喎..哈*!之後就係平台整啦..一路整
一路挽..不過我地都冇乜點整過..得珮妍一個係到整..辛苦佢牙..之後整到差唔多..
就反左學校整啦..反到去冇俾老師鬧牙..好釆..卡!之後整啦..整到冇耐..過左富善
買野食..我同桐桐仲有嘉敏3個去..珮妍就係學校整..之後我地食完先反去啦..反到去..
冇耐就走左lu..之後打俾牙魚佢落黎.一齊過富善..要打波牙..之後未夠鐘..
所以我地自己去左打一陣..打打下..桐桐冇啦啦打左落去個水池到喎..之後就落去
攞反啦..珮妍勁醒牙..卡卡(!如果唔係佢既話可能拎唔反牙..嘻!之後我地就去左
體育館啦..桐桐佢地就同我地一齊上去..佢地等我地..之後佢地3個係更衣室到挽..
唔知佢地挽乜..但係佢地話勁好挽..><*!打波個陣都幾好挽牙..之後5點就放左lu..
之後去左體育館後面同布甸佢地打左陣波..就走左lu..之後買完野食就過左火車頭坐..
勁耐冇去過火車頭牙..之後就係到挽誠實同大膽..勁搞笑牙..哈哈*!之後7點就反左屋企lu..
今日好開心牙..但係見唔到佢*!><*!
|