今日7點起身啦..之後整好野搭5就出左門口lu..今日牙成佢都有同我一齊反學..
之後反到去冇耐就排隊啦..早會勁快完牙..今日要早讀牙..仲要係讀英文報喎..
唔撚識睇..><*!之後就上堂啦..小息個陣傾左好多野牙..好好味牙..卡!之後又上
堂啦..都幾悶下牙..差唔多日日都係咁悶..又訓唔到教喎..之後lunch個陣要藥
善啦..整野食牙..幾好挽都..整完之後落左去挽啦..打鐘個陣冇啦啦俾人打''羅''喎..
之後挽左陣就反左課室lu..今日通識個個老師冇反牙..所以做自己野..今日寫左勁
多野牙..卡卡*!之後放學啦..等埋欣欣佢地就走啦..死人黃家成佢地係到話我喎..
仲幫我改左個名添牙..勁搞野牙..哈哈!我都要幫佢改反個先牙..之後去左街市買
野食啦..跟住牙魚反左屋企拎波落黎打..我地就係溜冰埸到等佢啦..同埋牙斯.布甸
佢地一齊打..冇配又見到''系''毛喎..之後就一齊打啦..勁搞笑牙..哈!之後反屋企個陣
見到珮妍咁就一齊行啦..仲有''系''毛..行緊反屋企個陣..仲挽左好多野..超白痴牙我..
唉*!唔講啦..不過都幾開心..反到屋企6點30啦..同老豆佢地傾左一陣計..話買電話牙..
之後又叫佢俾錢我去買33..佢話好..本來話食完飯之後落去睇下d電話既..點知我訓左..
所以冇落到去..佢地都冇落到..9點幾個陣起左身..傾電話..沖涼等等啦..
今日好開心牙..同佢1個月啦...
原來佢都記得喎..開心死我牙..
卡卡*!真心愛你一個..chun*!
|