今日又係照上反學啦*上左牙魚屋企...之後就一齊反學啦..反到學校一陣
就打鐘啦..之後就上堂啦..小息..lunch..之後上通識啦..個個死人仆街
桂(支)係咁捉我個樣捉我哩樣喎...勁撚乞人憎..之後成堂都冇聽到書到書...
之後就放學啦...我地成班出左大中..之後發生左d野..唔講啦*!!之後去左
火車頭到坐啦...之後見到個條仆街余富安..跟住就同坅Y到嘈啦..之後佁
fd又搭咀喎..咁咪又同呇a一齊嘈啦..仲知就係發生左d野啦...
余富安你好撚乞人憎牙...死姣佬*!!講咁多野做咩牙..唉*
都唔講你牙..係你班fd面前扮晒野咁...係學校就成日死9咁..
好心你啦..唔好以為自己好令仔先得嫁...搵盤屎水照下你個樣先啦..
死姣佬*!!
好掛住你牙..我唔知點答你好牙..><**
|