今日11點幾起左身..跟住又落左去飲茶..之後出左街街..
同桐桐仲有欣欣..牙魚魚佢唔出得..之後就同欣欣去m記
搵桐桐..跟住坐左陣..傾下計咁..欣欣就做左陣功課..之後
冇耐就走左啦..跟住去左買野..買完就行左陣..之後就去
左火車頭到坐..跟住見到家豪佢地..跟住李浩賢又黎左..
佢又俾我同桐桐話牙..幾好挽牙..成日有人俾我地話佢.....
乜野..真係好笑牙..卡卡*之後坐坐下都5點幾啦..諗住走
嫁啦..點知發生左d野喎...勁好笑牙..佢認錯人..以為我
地係佢d fd..之後係到同我地講野..個陣我地勁無奈囉..
咁又廢是話佢啦..人地好(魚)嫁ma..係咪先..卡卡*之後
過左陣就走左啦...去左買野食..之後就番左屋企lu..
你覺唔覺得自己好唔知醜嫁...下..
唉*..不過你話係..我地都冇野好講囉..
廢是篤爆你啦..><..!!
|