啦個d都..之後牙成呇a叫我地一齊挽..因為家怡妘?lt;/font>
生日咁就話同欣欣一齊慶祝啦..我都冇乜所講啦..多d
人咪開心d囉...kaka..之後就唔夠車啦..咁呇a就去搵啦..
我地就係火車頭到打波啦..等呇a反黎..之後6點到啦..就
開始出發啦..我地飛車去海濱啦..我坐桐桐車..卡卡*!!
之後冇耐就到左啦..過左陣欣欣..桐桐..仲有牙魚話要反
屋企..咁我地就踏車送佢地反屋企啦..我送魚魚牙..踏牙成
個部車..好好踏牙..卡卡*牙shan就送桐桐過大和.,之後
我同牙shan約左係警局個面得啦..之後就一齊踏反去
海濱搵佢地啦..反到去之後佢地又話走啦..咁我地又想去食野..咁
就走左啦..有d人就反屋企食完飯先再出黎啦...咁我地6個女仔就
同幾個男仔去豆漿大王到食野啦..我地6個全部都係食生菜魚肉..
家怡同牙shan佢地個碗野d菜都有條(從)..之後家怡見到
定左形..之後佢慢慢咁張條張(從)而過去coo到..之後
coo驚得濟..唔小心咁推跌左杯豆漿..整到牙shan..
之後牙shan佢一隻手打埋我塊面到..整到我成面豆漿..
之後布甸佢係咁係到笑..笑左成1個字..之後我就去左
牙shan屋企洗頭..佢就沖埋涼..跟住我地再出去...
之後去左8號個到搵佢地..係個到挽左陣..因為發生
左d野..所以我地就走..過左太和..超大風牙..凍凍牙..
好釆有牙斯..佢叫左班仔俾d"嬲"我地著..所以先冇咁
凍咋..之後佢地話去大尾篤..咁就飛車過大尾篤啦...過去既
時候都幾好挽...因為唔洗我踏..當然係企人車啦...之後有部車...
唔知甩左d乜野..所以要整..咁牙成同牙腸就係到整啦..個陣都成
11點幾啦..咁我就打俾我牙媽同我牙媽講話係人地屋
企訓..咁佢就話好啦..之後佢地都差唔多整好部車啦..咁我地就
出發啦..真係好得凍牙..之後到左大尾篤啦...我地就去左食野..
個到超暖牙..我地6個女仔係到聽歌..之後6個一齊訓著左..^^**
之後佢地話上提(巴)..上到去我地個個都扒曬係到..仲見到幾次
流星添牙....不過許唔到願...><**之後挽誠實與大膽....呢d唔講啦...
之後反去大埔啦...反到去..去左富亨ok個到食野...食完野都差唔多
5點幾啦..咁牙布甸話佢反屋企...之後家怡又話反...咁就等反我同
牙斯仲有coo...牙shan佢都反左...之後我地落左停車埸...因為個
到暖d....之後coo又走左...咁就得反我同牙斯...仲有6個男仔...因為
我唔可以反屋企..所以牙斯就係到陪我...真係要多謝佢牙...>3<"""
咁我地就係停車埸到訓左陣啦...訓既時候都俾人整...><**6點幾個陣...
去左藍公....睇人表演牙...卡卡**勁好笑牙...之後我打俾牙魚...睇下可唔
可以去佢屋企啦...咁就唔洗煩到牙斯...之後牙魚話得...咁我就上左去啦...
佢地就去左大家樂坐...一上到牙魚到...超暖牙...之後我就訓左係到...勁
舒服牙...之後我同牙魚講..一係叫埋佢地上黎...咁佢地咪唔洗咁凍囉....
之後牙魚話好...咁我地就打俾牙斯啦,...之後佢地上左黎...5個男仔...**
佢地訓係梳發...咁我地就緊係訓魚魚間(火)啦...之後我10點幾起
左身...其實仲係訓唔夠嫁...不過算啦...反到屋企先慢慢訓....佢地就11
點幾先起身...之後12點到我又去訓過...牙成佢係咁整我....整到我
訓唔到...><**咁我當然係整反佢啦...卡卡**之後佢地1點就走左...
之後我就起身啦...挽左陣電腦...之後2點就反左屋企lu...反到屋企
又訓..訓到8點幾起身食飯...之後就做功課..等等啦....
今日真係好累牙...未試過同班fd挽通頂牙....**
同你地一齊挽好開心牙..**>3<''''''
ps:唔知自己想點...
夠竟我係愛邊個...