|

| 2006 年 2 月 24 日 星期五 |
 | |
|
唔開心...  |
| 今日好累..訓醒我重傻傻下咁..!!!
知後我就換3lu..!!!
返到學校我就溫書lu..!!!
today dictation i very afraid!!!
我冇溫到..!!!
普通話堂笑死呀..!!!
我地好多個冇聽佢書..∼
叫我地讀我地讀到d細聲∼
我地好多人都囉哂d英文書出黎..∼
因為一陣默書..佢發火la..
佢講再囉出黎我即刻收左英文書佢呀..!!!
我話收咪收..∼
今日得一堂你夠擔就收左佢呀呠..!!!
亞雪睇住..!!!
我地又玩捉..!!!
打鍾完左就有人同我講d老師開會..
知後男風紀落左黎叫靜d∼
我地就勁話dp2..∼
俾人罰重玩..∼
lunch..∼
好悶...得one girl in my classroom !!!
今日art堂做鍾!!
唸唔到做咩野..畫哂d心..!!!
我問陳心你重有冇xx∼
佢話有..常識堂先界完...!!!
omy∼佢玩左!!!
琴日我都玩左la..∼
成堂就咁過去左..!!!
小息就落左去玩la..!!!
小息玩捉人..知後許sir落左黎毫唔玩lu..
佢話下次邊個玩捉冇pe..∼
守p.3風紀同我講六年級女仔有玩..!!!
omg∼好慘..∼
但我真有玩..返到課室好hot..∼
放學返活動..∼明愛d人話佢病左...∼
返到屋企見到mother∼
如果輝仔佢病左希望佢早日康復la∼
sorry呀..∼
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-02-24 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-02-24 08:13 PM


 |




|

| 2006 年 2 月 23 日 星期四 |
 | |
|
同平時一樣...  |
| 琴日夜晚正埋隻野就睇電視lu...
今日好累..我起左申好耐我都未換3返學...
返到學校就溫書la..
今日dictation..
常識2堂:
陳心佢俾老師叫左2次名..
佢成日都唔聽日..夜晚就成日打黎..
音樂堂好靜呀..因為有一個同學串佢..
所以個個都咁靜..
我成堂就正直本書,係度溫書同玩..
lunch:
我洗完手就問左亞媽囉5蚊..
放左學買野食..
知後就做去迪士妮果份野..
寫左好多野...!!!
英文堂:
笑死..老師話星期一帶佢遊長洲..
我地講話去post station...警局
我話北如去老人院...我地又笑..
有d人去e院..到時一定笑死..
我地決定左去呢個警局拘捕佢...haha..
中文默書..
有幾個未唔識呀..!!!
小息留左係課室一陣..我地勁搞個地..
因為難ga..笑死..!!!
今日小息陪左亞妹佢玩..
好似好耐冇同佢講野咁..!!!
打鍾lu..聽日再玩過...!!!
功堂:
我地做迪士..差唔多做哂la..haha
知後派左默書..你估幾分..???
今次我有進步ga..我79分..!!!
勁開心呀..!!!
(甫)習陳心佢好煩呀..上堂又唔聽書low..
有題好easy佢都唔識..都唔知佢上堂做d咩野架..!!!
數學唔識..問高太..因為輝仔佢冇黎..!!!
返到屋企就食野..
做功課..做默書改正la..好似改錯左咁..!!!
聽日問老師先..!!!
聽日又默英文la..!!! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-02-23 06:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|