2006 年 2 月 22 日  星期三 晴天

 

    唉...... 不安

      

今日7點15分俾亞哥嘈吵醒左..叫我換3呀!!!
我話洗唔洗咁早呀...佢話換完3再訓la..
我換完就訓左lu...8點起左申就做埋d功課返學...

去左買野飲..就返左學校la..
係學校交反省果份野la..我勁數字..
我寫左654個字好似...!!!
做死la琴日..

數學堂:
我好留心咁聽書..其他堂都好少聽..
haha..

it冇帶書..咁佢講左一陣就做野lu..
今日做設計一個野..!!!
冇書..去左問人借..!!!
我正左一個幾靚呀!!!

lunch:
佢地去哂圖書館..
得返自己一個...
佢地返黎去左it..

音樂堂:
笑死呀...
d男仔話點解你琴日又係著呢件今日又係???
佢教左一個方法係..返到屋企即洗..再係洗手間涼..開個抽x機..
d男仔又話你條庫有冇洗呀..我地即笑..
我叫左一下..冇la la有拍一聲..!!!
唱歌隻歌勁好聽日..

小息完左:
我地要留係操場度..
講迪士尼..我地冇得去..嗚嗚..
我地話d 4年班佢地個個白痴ga..
上次佢地去左迪欣湖..今次入埋去..then..
知後我地自己班話寫野行動..
佢地寫左..俾余老師知道左佢即..
我地有2張...!!!但點都好唔第俾d4年去..!!!

放學:
我覺得d甫習5年班d人好煩呀...
未去就勁講..又話帶幾錢..有咩野袋..
仲有成2個星期而你地都唔知自己有冇得去..!!!
唔知做咩野..好想喊呀..!!!

係屋企:
係屋企做左好耐功課..好多人打黎問功課..!!!
我唸住正隻野但又冇時間..我e家正到好樣呀..
點送俾人呀...???
知情唔正住la..表妹搵我叫我陪佢play game..!!!

到左成7點幾去左街買飯食.我唸我自己食唔食野好呢???
我買左俾亞哥先..再去買野俾細佬..
買時我冇以中叫左我果個..
即係要食..!!!

今日媽媽帶左麻麻睇e生呀..知後好彩冇事ja..
擔心死我la...好唔放心呀..!!!
晚上father過去麻麻果邊睇麻麻..!!!

我祝你真係要快d好返呀..!!!

 

   刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-02-22 07:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                      

    

 

                                  

 

               

 

2006 年 2 月 21 日  星期二 晴天

 

    好想喊呀.... 感動

      

今日好累呀...一個申就好似冇訓過, 樣咁...
知後換3返學lu..
今日行左第二條路返...見到妹佢地...
返到學校附近見到charele佢...
我地就一齊上la..
返到去見到佢地正壁報...
我就交哂功課去幫手...
知後上堂...!!!

作文堂作我最尊敬的人...
我作左我堂家姐..楊x玲!!!
用左好少時間去做...
我唸左呢個題目點作就唔洗一堂就做哂la...!!!

體育:
去左山頂...
今日體x能...
我有份做計...
我幫譚先生計and陳心..
佢地一樣都係18個...!!!
我同雯...彤..安跑...
我同安安一樣跑左19個圈..
雯就18個..
知後跑哂就打波...
4打4...我同雯..彤..社一組..
幾本相我同雯玩哂ga..
我射左勁多次但唔入...!!!

lunch:
我自己一個女仔留左係自己課室唔想去it室..
我唸我對電腦game冇咩野既興趣...

功堂:

俾余老師罵...成班...
佢罵我地上雪姑堂嘈..又玩..
我地點叫都唔會靜..!!!
我勁想喊呀..!!!
每個人重要交一份報告星期六..!!!
小息我提出去搵亞雪...
成個小息去左亞雪到..
佢教左我地...thx..!!!

數學堂做數..
白痴婆黎ga..咁耐先做3條數..都唔知話你傻定白痴..

放學:

做功課..做數學..再做英文..!!!
返屋企先做個報告..!!!

係屋企掛住做diy..搞到唔記得左做報告..!!!
我知後做做做...作左好多字..
583個字..!!!多謝你地既支持..!!!

e家好驚麻麻有事呀...佢係伯母家行唔到..
媽媽怕成中風呀..好驚呀..!!!
佢又唔去睇e生..!!!

張雯:

生日快樂..!!!

                提子

麻麻我希望你冇事la...祝你早日康復!!!

   刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-02-21 11:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                      

    

 

                                  

 

               

 

2006 年 2 月 20 日  星期一 晴天

 

    俾人打..... 感動

      

今日行左去朗哥鋪到食野...知後見到妹妹..
佢唔知做咩野叫我過去(好似)
見到amanda佢就走lu..!!!
我地返到學校就溫書.....要背呀...!!!
仲未背...余老師同我地講話:我e家要去開會..!!!
我地好靜...!!!haha..

亞雪堂簡直唔係人黎ga...佢地玩都唔係上ga...!!!
我地做左家長..!!!贊成/不贊成校規...!!!
知後差唔多報告la..好嘈呀...
我拍左個黑板3下佢地即刻靜哂..勁呢???
知後又有人玩粉筆..搞到有人喊..!!
男仔黎ga..我唸只係小小就喊..好似我細佬...
又唔知邊個搵左余老師黎..搞到d男仔o哂..
d boys佢地俾人罵..去左it室..
知後小息lu..!!!

lunch:

好想喊呀..洗手俾人打重左針口..勁痛呀..
知後食飽左又俾人打左一下..
我即跳左叫..嘩..余老師望住我..!!!
好痛架..!!!勁俾人打...!!!
知後我背書lu..好慘..!!!

功堂..:
妖..!!!佢地換左堂..又多左樣honmework la..!!

放學:

我又俾人打la..好痛呀..d淚留左d..個樣就紅哂..!!!

返到屋企同表姐玩game..
edwin佢add我..我問佢咩事..
我唔知做咩野好想話俾人聽我界過手..
佢話你夠姜咩..
我話夠呀..!!!
車..我上個月呀都試左2條
但你睇唔到我隻手花ja..!!!
今個月好似有界過..!!!

夜晚出左街...

去左跑步..幾本上唔係跑係行..
聽日體識能呀...山頂..!!!
可能我可以跑到好多個圈..!!!
知後去左ok食雪糕!!!
佢地話要2杯low..
佢地話要..我買左佢地食自己果杯..
幾本上我係食左2杯..
一陣我係咁咳呀...!!!
返到屋企重打噴嚏tim呀..!!!

聽日可能病呀!!!
好d驚個針口tim..
聽曰驚痛返..唔好呀..我死唔係你死呀.!!!

man man:

happy brithday..!!!
生日快樂..!!!
4份禮物..haha..!!!
買左禮物俾你多謝我先呀..!!!haha..!!!

                    提子

   刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-02-20 10:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                      

    

 

                                  

 



ying0322
暱稱: ★↘笨笨提子㊣↙☆
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左diary!
要控制下自己先得.......
勁勁勁勁勁唔開心...
補打22號...
快樂吧 也算....!
文章分類
全部 (286)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 286
留言總數: 8
今日人氣: 7
累積人氣: 1993
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed