| 今日7點15分俾亞哥嘈吵醒左..叫我換3呀!!!
我話洗唔洗咁早呀...佢話換完3再訓la..
我換完就訓左lu...8點起左申就做埋d功課返學...
去左買野飲..就返左學校la..
係學校交反省果份野la..我勁數字..
我寫左654個字好似...!!!
做死la琴日..
數學堂:
我好留心咁聽書..其他堂都好少聽..
haha..
it冇帶書..咁佢講左一陣就做野lu..
今日做設計一個野..!!!
冇書..去左問人借..!!!
我正左一個幾靚呀!!!
lunch:
佢地去哂圖書館..
得返自己一個...
佢地返黎去左it..
音樂堂:
笑死呀...
d男仔話點解你琴日又係著呢件今日又係???
佢教左一個方法係..返到屋企即洗..再係洗手間涼..開個抽x機..
d男仔又話你條庫有冇洗呀..我地即笑..
我叫左一下..冇la la有拍一聲..!!!
唱歌隻歌勁好聽日..
小息完左:
我地要留係操場度..
講迪士尼..我地冇得去..嗚嗚..
我地話d 4年班佢地個個白痴ga..
上次佢地去左迪欣湖..今次入埋去..then..
知後我地自己班話寫野行動..
佢地寫左..俾余老師知道左佢即..
我地有2張...!!!但點都好唔第俾d4年去..!!!
放學:
我覺得d甫習5年班d人好煩呀...
未去就勁講..又話帶幾錢..有咩野袋..
仲有成2個星期而你地都唔知自己有冇得去..!!!
唔知做咩野..好想喊呀..!!!
係屋企:
係屋企做左好耐功課..好多人打黎問功課..!!!
我唸住正隻野但又冇時間..我e家正到好樣呀..
點送俾人呀...???
知情唔正住la..表妹搵我叫我陪佢play game..!!!
到左成7點幾去左街買飯食.我唸我自己食唔食野好呢???
我買左俾亞哥先..再去買野俾細佬..
買時我冇以中叫左我果個..
即係要食..!!!
今日媽媽帶左麻麻睇e生呀..知後好彩冇事ja..
擔心死我la...好唔放心呀..!!!
晚上father過去麻麻果邊睇麻麻..!!!
我祝你真係要快d好返呀..!!!
|