2006 年 2 月 2 日  星期四 晴天

 

    冇出hk 開心

      

今日唔知做咩我醒左6點幾....我係度睇個電話睇下有冇信息同睇下幾點.......原來冇信息....加上我睇時間係6點18分......我又訓返lu......知後7點幾亞媽勁叫我起申.....但我冇起.....但我就呢緊要咩野即口可以唔洗出......!!!佢又叫我了....我今次講我唔去la....佢話做咩唔去呀......我話出hk一日又搭返長洲.....又遠....!!!知後又叫亞哥......但亞哥原來係一早講左話唔去既.....所以佢就可以訓返....勁正呀佢.....但佢再次俾亞媽嘈醒......亞媽今次講快d la可以買電話.......亞哥就唔la......!!!知後亞媽同我講去唔去呀.......???我話唔去呀.....!!!haha...!!!佢地走哂亞哥係咁講唉.......!!!我一陣就訓返lu.......!!!我好似又發夢la.......!!!

到左11點先起申.......好累呀......今日冇人嘈醒我.....好耐未試過訓到咁耐la....haha......!!!知後就開電腦la......冇咩人上線......知後我add左韻......佢先知我仲係長洲.....我琴日同佢講我聽日出hk.......!!!佢知左一陣打左電話黎la.......問我去唔去玩......我話ok la......又問我食左野未......我未食野岩岩起申......換3又未low......唉.......知後勁快咁出街.......!!!一陣出到去就見到亞毛la....佢勁得意囉......又同左佢散步la......知後冇食野就去左韻屋企......知道張雯黎......佢未黎我唔知做咩野勁呆呀....韻勁打我我好似冇感覺咁......知後佢黎左我同佢都冇咩講野.......唔知做咩野呢???唉.......!!!知後就由顏色.....唔想由lu.....就落左去打badmine(好似咁串.....)我打左一個落d水度......一個俾韻打左去水度........!!!冇得打韻去左買la....俾人坤錢......買都買燕子la.....買左返黎佢先覺得唔好打......佢打左個上.....得返一個唔打lu......韻又提出騎車......佢今次話租3個果d.......20tim......我俾住先......!!!haha.......!!!俾左就騎lu......我坐佢地.......佢地勁驚我........可能我騎得快la....唔安全.....係咁嫁la......知後就返左屋企囉相機......騎到西灣我地自影.......

睇下幾靚我影架.......唔靚......!!!

呢張得我同man但唔多見may may low..........!!!我影得唔好.......!!!

呢張影得最好既一張......靚唔靚呢???又係我影ga.......!!!

冇耐的樣子.....唔知做咩野呢???但冇may may.....!!!

睇下我地笑得幾靚....我地冇影到man....哈哈......!!!!

呢張唔靚既....haha......!!!好似好唔開心咁.......沒有笑容.........!!!

知後去左玩lu....haha......!!!佢地去哂薄習....!!!我自己就返左屋企lu......悶死.....今日冇食過野......到左成5點幾先食....!!!

今晚去左開心度食.....我地同哥哥and肥樂食........我地叫左野先肥樂先黎......一陣佢叫埋就叫多左2個小食......八爪魚同螺勁正......!!!我叫左個麵....差唔多食哂.....但我都係冇食........!!!太飽la.........!!!知後返屋企同佢地一齊行......一陣哥去左打波lu.....知後差唔多行酊返屋企佢地d人話改左北帝.....咁就走左肥樂la......知後就返左屋企玩電腦lu.......!!!

希望今晚輝仔上msn la.......要問佢d野呀.......!!!

   刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-02-02 08:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                      

    

 

                                  

 

               

 

2006 年 2 月 1 日  星期三 晴天

 

    ........... 不安

      

sorry呀....我冇公開琴日既日記.....因為我真係勁唔開心呀.......!!!

呢幾排唔知做咩野成日發夢.......但我發親果d夢都係我識既人......我又係夢中見到一個人了.....今早我唔知做咩野叫左我細佬low.....我話細b.....知後又訓lu......好累呀.....琴日訓前我摸下條頸la.....唔知做咩野勁痛呀.....可能我係老豆bedroom成個人跌左落地正到la......知後又訓.....訓到10點我終於起左申la.....一陣張雯打電話黎問我去唔去library???我話好呀....收左線後一陣亞妹就打電話黎la......又同佢傾.....我講返我琴日做咩野係度喊......知後佢話我好慘呀........!!!唉.........!!!知後就一起申真係勁累呀.....我起申果陣咁岩我個頭姑係我旁邊我個背脊正到落去.......知後出左廳叫我哥去囉焗爐......haha......咁佢出街前我就洗3la.....廢時俾亞媽驚.......知後我換3la......同妹妹出街食野......

我地去左開心食......叫左一個吉列豬飯......20蚊......haha.......勁飽呀......亞妹好似冇食過咁......知後走lu....我食飽左勁想嘔呀....一陣就返左屋企lu.....打埋d3就又係我發瘋時間.......我又返轉左自己間bedroom lu.....因為我唔見到個筆盒.....入面有2支輝仔送既筆........一支敏姐姐送既黑筆.......4支原子筆......3支鉛筆....一支圖果......等.........!!!勁唔開心呀......可能大掃除果d正跌左去垃圾袋度......咁就冇哂d筆la.......我要搵返呀......!!!

到左1點幾曬3lu.......可以曬d3出去lu.....其他想知我屋企都係好容易既事........知後就出街lu......約左雯去圖書館....我地打左電話俾羅記佢唔出得街......知後我提出去騎單車......去到張雯屋企佢瞟瞟俾左利是我(自己袋)......haha......知後妹打電話黎問我係邊......佢又問我一陣去邊....我話去騎車......佢話去埋得唔得呀.....我話ok.......!!!知後去左西灣......!!!沖西灣條路....勁好玩...!!!haha.......一陣去左買沙爆......去左勁多間係冇既/冇哂.....去左一間先有......4蚊....為左玩用d錢都唔怕......最緊要係開心......!!!知後去左妹度玩......haha.....!!!妹妹今日佢做d野係收收埋埋的.....但佢收收埋埋都係為左我.......!!!本來我係寫信......但我唔見到筆盒所以冇心情寫.......!!!

去完佢屋企我去左買野食....見到媽個細佬.....佢係咁同我講野......唉......!!!返屋企食野......知後又返轉自己bedroom....lu......!!!

 

聽日去天水圍......+上聽日唔返......星期5去柴灣.......!!!!

呢幾日好多時都唸返琴日......心情好少......!!!

   刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-02-01 08:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                      

    

 

                                  

 

               

 

2006 年 1 月 31 日  星期二 晴天

 

    [ 此日誌受密碼保護 ]

      
請輸入瀏覽密碼:  

   刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-01-31 08:25 PM  

                      

    

 

                                  

 



ying0322
暱稱: ★↘笨笨提子㊣↙☆
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左diary!
要控制下自己先得.......
勁勁勁勁勁唔開心...
補打22號...
快樂吧 也算....!
文章分類
全部 (286)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 286
留言總數: 8
今日人氣: 4
累積人氣: 1990
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed