| 今日唔知做咩我醒左6點幾....我係度睇個電話睇下有冇信息同睇下幾點.......原來冇信息....加上我睇時間係6點18分......我又訓返lu......知後7點幾亞媽勁叫我起申.....但我冇起.....但我就呢緊要咩野即口可以唔洗出......!!!佢又叫我了....我今次講我唔去la....佢話做咩唔去呀......我話出hk一日又搭返長洲.....又遠....!!!知後又叫亞哥......但亞哥原來係一早講左話唔去既.....所以佢就可以訓返....勁正呀佢.....但佢再次俾亞媽嘈醒......亞媽今次講快d la可以買電話.......亞哥就唔la......!!!知後亞媽同我講去唔去呀.......???我話唔去呀.....!!!haha...!!!佢地走哂亞哥係咁講唉.......!!!我一陣就訓返lu.......!!!我好似又發夢la.......!!!
到左11點先起申.......好累呀......今日冇人嘈醒我.....好耐未試過訓到咁耐la....haha......!!!知後就開電腦la......冇咩人上線......知後我add左韻......佢先知我仲係長洲.....我琴日同佢講我聽日出hk.......!!!佢知左一陣打左電話黎la.......問我去唔去玩......我話ok la......又問我食左野未......我未食野岩岩起申......換3又未low......唉.......知後勁快咁出街.......!!!一陣出到去就見到亞毛la....佢勁得意囉......又同左佢散步la......知後冇食野就去左韻屋企......知道張雯黎......佢未黎我唔知做咩野勁呆呀....韻勁打我我好似冇感覺咁......知後佢黎左我同佢都冇咩講野.......唔知做咩野呢???唉.......!!!知後就由顏色.....唔想由lu.....就落左去打badmine(好似咁串.....)我打左一個落d水度......一個俾韻打左去水度........!!!冇得打韻去左買la....俾人坤錢......買都買燕子la.....買左返黎佢先覺得唔好打......佢打左個上.....得返一個唔打lu......韻又提出騎車......佢今次話租3個果d.......20tim......我俾住先......!!!haha.......!!!俾左就騎lu......我坐佢地.......佢地勁驚我........可能我騎得快la....唔安全.....係咁嫁la......知後就返左屋企囉相機......騎到西灣我地自影.......
睇下幾靚我影架.......唔靚......!!!

呢張得我同man但唔多見may may low..........!!!我影得唔好.......!!!

呢張影得最好既一張......靚唔靚呢???又係我影ga.......!!!

冇耐的樣子.....唔知做咩野呢???但冇may may.....!!!

睇下我地笑得幾靚....我地冇影到man....哈哈......!!!!

呢張唔靚既....haha......!!!好似好唔開心咁.......沒有笑容.........!!!

知後去左玩lu....haha......!!!佢地去哂薄習....!!!我自己就返左屋企lu......悶死.....今日冇食過野......到左成5點幾先食....!!!
今晚去左開心度食.....我地同哥哥and肥樂食........我地叫左野先肥樂先黎......一陣佢叫埋就叫多左2個小食......八爪魚同螺勁正......!!!我叫左個麵....差唔多食哂.....但我都係冇食........!!!太飽la.........!!!知後返屋企同佢地一齊行......一陣哥去左打波lu.....知後差唔多行酊返屋企佢地d人話改左北帝.....咁就走左肥樂la......知後就返左屋企玩電腦lu.......!!!
希望今晚輝仔上msn la.......要問佢d野呀.......!!!
|