|

| 2006 年 1 月 21 日 星期六 |
 | |
|
去bbq  |
| 今日一早就傾電話lu.......傾完就出左街食野....食飽飽返屋企lu......冇野做tim......宨就做下功課先la.....1點幾去打電話約佢地一齊返明愛......
係明愛見到成日打我果個廢柴莫....一陣落左地下a室.....知後又去左b室....係b室正同心結.....楊姑正到錯左....我地又唔係好明咁....好難做......一陣2位姐姐黎左lu....一個姐姐教正一個姐姐睇住....果o姐姐正得勁快呀....低後尾我故教左一個多少少....知後去左a室開大會......傾27號去老人院d野........我地同左粱燕and周家一組......知後去左b室講d game......and 抽獎禮物......唸左勁耐呀.....又唸送咩....唔知邊個講話左送鍾笑到我傻左.......一陣走得lu.....
去左買野bbq呀.......知後返左屋企囉d野就去左雯既天台lu.....我又forget左囉炭.....又返屋企lu....我等埋amanda先.....佢等d boy.....我地等左勁耐呀.....就去左買野食食....買左10蚊.......我地見到輝仔....我地就走lu.......走走走.......amanda所車......知後等爐....個爐成6點先黎......知後燒呀燒.....又食呀食....唔夠食搵人出左去佰佳買....燒到9點幾就收爐lu......我地就洗地....搞到人地個地好多水......就幫人正返好佢......差唔多10lu.......搬返d野先.......一陣我地3個去左食糖水....食左42蚊......一位10.5元......知後就返左佢屋企lu.......返到佢屋企玩d咩好呢......???唸唔到野玩tim....唉.........!!!知後自己搬返d野返屋企.....!!!
今日太好玩la.....開心到爆炸la.......!!

朗......
你估成係邊個...???
係姜家卓呀.......!!!



我的相相.....!!!

|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-01-22 10:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|

| 2006 年 1 月 20 日 星期五 |
 | |
|
出hk  |
| 今日9點起左申lu....聽到電話響左一下.就收左線la.....知後出左廳lu.....出左廳唸住玩電腦.....但上唔到網唔知做咩上唔到......一陣電話又響lu..係輝仔.....因為我琴日叫佢叫我起申聽日....但佢一陣收左lu......佢收唔到.....一陣佢sd左信息俾我.....今日有d凍凍地.....知後唔小心按錯左d野....關埋機tim...知後妹妹打黎....同佢傾呀傾.....傾左勁耐呀.......!!!就換左3去食野....但我去左妹妹屋企冇幾耐就去左媽媽囉$$lu.....佢俾左70蚊...但我要俾細佬佢.....囉完就行lu...就去左搵雯....就去左三川食...食左個飛碟......知飽左妹妹又俾又d麵我...又食呀食.....!!!知後去左ok買水水....再去碼頭等老師.....余老師遲到....haha.......!!!
搭船坐左船尾.....自由時間開始.......!!!訓唔著tim......勁食糖.......!!!食死左.....!!!搭車行錯左路low.....差d撞到d野....一陣到左lu...入左一個室聽野.....勁搞笑呀....但我差dd訓左......我又呆左lu.....!!!知後去左小型圖書館....見到第二間學校d red cross d人........一陣去左睇野lu.....!!!
到左3點幾走LU...搭車...勁搞笑呀...佢地勁望住人地d樓....傻間間係度笑...一陣見到一隻死左既cat.....勁驚呀......我地話cat唔係有9條命咩???....haha.....一陣返到中環....冇買野食......就落左船la...唉......落到船唸住買麵食la....冇得買...買餅餅食....食呀食..食完左又食朱古力...勁食呀....我地選左一個唔好既位....凍到我傻la....凍左成個鍾....聽日一定發燒....返到長洲lu...勁餓呀....去左買野食.....食壽司....知後佢地去左雯屋企...我就返屋企lu....返到屋企又食.....
知後輝仔話打麻雀.....去左yahoo打....打呀打.....一路打一路食..一路打麻雀
今晚冇飯食....食西餅先..... |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-01-20 07:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|

| 2006 年 1 月 19 日 星期四 |
 | |
|
................. |
| 今日勁早就人嘈醒左......第一個媽媽嘈醒左....第二個就係我個gd fd la...雯雯......!!!
佢9點打黎....我訓唔理la....但佢而響左好耐.....我唸住聽la....佢又收左線....知後開左機lu.....上網.......打機......打打下又電話黎la.....係雯雯.....佢今次打黎問我係唔係返學校影印???我話係呀....佢話e家得唔得呀....!!!我話得呀......一陣就返學校lu...返到學校搵亞雪....我叫亞雪幫我地...影呀影..影到熱哂部機.....haha.....知後就返左屋企lu........勁悶呀....係屋企...!!!
到左12點幾學校打電話黎....叫我細佬聽日細佬聽日返學校.....一陣家姐打電話黎.....佢話果邊冇水....知後就過左黎....過左黎就睇電視就洗頭lu...雯雯打電話黎問我去唔去陪佢曬相....知後就陪佢....就陪左佢後就去左m記食包包....再去多多麵....!!!係多多麵果邊岩岩好亞哥班fd夜學......haha......我就行得勁快..雯雯就趕呀趕....!!!
返到屋企就勁食....好餓丫ma....知後打機.....打呀打......玩多一陣就做亞雪果個....唔識做就打電話俾雯雯.......因為佢做哂la......haha......!!!做到4點幾...陪左表妹....玩,.......!!!知後出左街lu......!!!去左食野....食飽左去左搵好耐冇見既fd......去左碼頭,......一陣加多左個行...係雯...佢去囉相.....知後就行左去北帝果邊....係一個地方玩左勁耐呀....!!!再行左去買野食....行呀行...食呀食.....行到邊就去到邊買....haha......知後返左屋企lu.....係屋企一陣又出左街lu.....!!!去左水壺.....行黎行....買左個winnie the pool 169....就買埋d糖聽日就去hk....知後就返屋企lu...!!!
今日我覺得佢地好煩.......我大佬係煩人呀.....!!! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-01-19 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|