|

| 2005 年 12 月 18 日 星期日 |
 | |
|
...... |
| 今日7點幾起左申....一陣亞媽未走我就收到d信息la....但係琴晚...!!!一陣我起左申lu...唸住玩電話la.....點知就....!!!一陣又訓左lu.....!!!一陣起申又訓又起又訓..!!!訓到10就起左申lu...!!!一陣add左
la....!!!
就add返我...我一陣打我出街食野lu.....叫左個餐勁快食哂呀...!!!一陣自己去左長洲書店買禮物俾
and學校.....!!!28蚊...但我俾8蚊..!!!有書卷...!!!haha!!!一陣返屋企lu......!!!
返到屋企囉哂d野黎包...!!!包左3層....!!!上次16層...!!!一陣就唔包la....冇哂....!!!一陣就去左雯屋企幫佢包..!!!一陣就出左去食野la....!!!一陣就去左明愛...俾人用石正到....差d...!!!聽日罰死佢...上次睇女廁佢都睇...白痴...!!!一陣就去左雯屋企lu....haha....!!!一陣又去左搵佢...!!!但我見到
la...!!!佢同一班人一齊....!!!知後差唔多7點先返屋企....!!!返到屋企食飯....!!!一陣打左俾亞莫la...問佢買左d咩...???佢同我講買左80幾蚊野...聽日叻野叻死呀...買左咁多野...!!!
今日有d開心and唔開心呀...!!!算吧算吧....!!!

|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2005-12-18 07:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|

| 2005 年 12 月 17 日 星期六 |
 | |
|
........ |
| 今日勁搞笑呀....!!!
sorry雯and旗.......今日訓過龍.....!!!一陣去食野...知後就返左學校lu...返到學校開野....!!!吳老師返左我就講吟日邊d好唔乖....一陣妐颩?老師話星期一提?..妢磾?...!!!姐姐未黎勁嘈呀...好想死....!!!一陣就sally姐姐黎左......余老師就派左d手冊俾呇a...!!!我地就勁傾計...!!!一陣敏姐姐and姐姐黎左...勁開心呀...haha....一陣落左去操.....勁搞笑呀....敏姐姐同左我地玩左一個game....好搞笑...但係我係習中精神....因為未訓醒....玩完知後勁精神呀...但我勁笑...!!!敏姐姐見到我地成日笑就妠N話....唔好笑...我地就冇笑la....一陣又操...!!!知後散lu....敏姐姐飲左唔係好好個飲水機...知後我地叫左妎慾W面個機...我就講返上次上camp一入到門我噴水...又笑...知後到左d水係地...一陣敏姐姐講同學們要相親愛...一陣同左我地玩...!!!我地又笑..!!!一陣唱會歌...我想笑呀...當停果陣有唔停...唱完知後就笑死....姐姐話慢左一拍...放la....本來想等敏姐姐但地落去先....一陣敏姐姐去左食野...我地食多多..!!!
一陣就周圍陪雯買禮物....買到一點幾....返屋企換3 就去左街lu...一陣就等?..知後行左返屋企換鞋...但我就行左(亞0完)....果邊...返明愛....!!!一陣返到lu...見到陳....知後一齊返左明愛....一陣開始lu......haha....知後等左好耐...知後就等左....姐姐等埋d蛋糕就走lu...岩岩好有明愛d人...見到新校果邊有人玩....haha...!!!一陣走左lu.......我...!!!周圍行...!!! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2005-12-17 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|

| 2005 年 12 月 16 日 星期五 |
 | |
|
今個月係我第2次唔開心 |
| 今日真係真係....好唔開心呀....!!!
中文堂一陣就出發去慧因中學la.....去到去左家政室就野食......去左好多室......睇野....一陣見到我契家姐呀...勁開心呀..!!!一陣我到去到邊就等我地....勁搞笑呀...!!!知後落左去聽人地唱歌呀..勁好聽日..呇n叻呀...!!!睇完就去左上堂....好悶呀...我同雯一齊坐...我地勁傾計....!!!一陣出返去就唔見左家姐刜u...唉...一陣返疽學校.......!!!
美勞堂就正埋個石..好難正呀...!!!一陣打左鍾就個地勁滑呀....差一點就跌倒呀...好彩旗拉住我..唔係就係個地到喊...!!!
放學輝哥俾人捉住....haha....!!!一陣去左練二胡...我搵唔返家姐以前個二胡...一陣放棄唔搵la...點知e個時候我就搵到la....明明我寫左個名嫁....吨S話亞sir叫宎g.....算....知後我就想要返la....因為個二胡都係我契家姐既.....又唔信我有寫......一陣miss ng走個陣交帶左我就邊個唔乖就星期一講俾坁?....!!!一陣囥顒藄茪G胡我就講唔好齊住...我叫坉琝琤?...坉灟?...好想喊呀....明明我既...又唔信....!!!嬲死你地呀.....廢物垃圾.....!!!
一陣亞sir叫我囉d蛋糕分俾呇a食la.....我冇食呀.....重有4件.....我俾左一件雯食...一陣囉左去2樓la...呇a放左..我地就勁蹤?....坉琱H圍粒....搞笑...!!!但我都想同返你講sorry呀...!!!拉住你..!!!
一陣放學嬲到我火都熱哂...我就勁罵呇a...又唔幫手拾野....真係想喊呀...!!!我怕我喊到收唔到......!!!我真係好想喊呀...知後陪左雯返家....就返左屋企la.....我好唔舒服呀.....好想喊呀又喊唔出...唉....好想坉囍n返中樂團呀....我有d開始唔想返呀..!!!
你咁同我講野你未夠班呀

我俾你暇你好好夠(擔)low |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2005-12-16 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|