|

| 2005 年 11 月 27 日 星期日 |
 | |
|
悶悶..... |
| 今日正日都係屋企做功課......我都未背書......冇得訓呀,,,,,,,,!!!唔想背呀....好多呀....!!!你背呀....!!!
首先,讀書要有明確的目的。不同的人或者同一個人在不同的時候,讀書的目的都會不同。有的人說話或寫作時詞彙貧乏,想通過讀書豐富詞彙;有的人思路閉塞,想通過讀書來擴闊知識;有的人不善於說理,想通過讀書來提高論說能力……無論怎樣,讀書都要有明確的目的。因為目的明確,才好選擇合適的書本,確定閱讀重點。書目定的恰當,閱讀又有重點,成效自然顯著。
好多呀....我就要背哂上面果d野.....!!!唔想背呀....!!!
今日長洲有間屋火警呀....!!!
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2005-11-28 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|

| 2005 年 11 月 26 日 星期六 |
 | |
|
開心呀...!!! |
| 今日一早就起左申問ma ma囉$$la!!!唔想去ma ma囉$$呀.........知後想訓多一陣都唔得呀.....!!!訓唔返呀!!!咁想做末烑ow...但又太過lazy la.....so冇做...咁一陣換u la.....咁換換下有電話咁我聽左...雯打黎我家問我穿長/短.....!!!我冇所謂la......一陣我去左搵囮r.....!!!去左食飛碟呀......冇食哂呀...唔知點解呀.....一陣去左library la......去到我借左本書la....我就返左學校lu....但返學校途中見到好耐冇見既姐姐呀....返到學校呇a拾哂野la...好少人返呀...唔知去哂邊呢???今日sally姐姐返左呀.....但我地落去操場操la.....笑到我死死下la...就傻la....係勁白痴呀....到左12點就返左class room la....!!!知後就返完左學校就去左多多食野呀....haha....知反返左屋企換3呀.......真係太臭la....唔鍾意...唔鍾意.....唔鍾意....唔鍾意.....!!!好多走左落街la....唸住去library睇下書呀....但係就去左廖晴家先去library......!!!一陣去左妹妹家玩一陣就返左明愛....
野食呀..今日開始呀....今日正蘇餅la....正得好搞笑呀...我正左好多件呀...haha....!!!咁我自己知前正左好多鈿既....但我就食哂細..大果d就俾雯...!!!haha.....一陣拾哂野走左....去左搵雯la...巠?..唔食呀.....好失望呀....!!!一陣去左媽媽俾哂囮r...自己有2件呀....咁我就返左屋企lu....一陣出左街行下同雯,,,,,,咁去左library la...一陣走左去左妹......咁我悶死la...去左妹家play play game...勁搞笑呀...!!!唔講咁多呀....
彤家姐好掛住你呀.....快d返學校la....!!!
 |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2005-11-26 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|

| 2005 年 11 月 25 日 星期五 |
 | |
|
.............. |
| 今日好唔開心呀.....唉....太差la....唔鍾意呀...今日返學遲左少少行.....好慘呀....搞到妹妹冇得食野呀....sorsor呀...妹....!!!真係好sorry呀......一陣冇食野就行返左學校....太唔開心呀.....俾人話我d作品......正到隻手指紅左好痛呀.....help me.....!!!
聽日好多野做呀....去集會....去煮野食....做功課..... |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2005-11-26 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|