|

| 2005 年 12 月 21 日 星期三 |
 | |
|
悶...... |
| 今日係第一日放假呀....好開心呀....!!!
今日9點幾俾老豆叫醒左......叫我去食野.....我叫呇a行先....我一陣去見到麻麻.....一陣我覺得自己把(星)沙左.....可以琴日俾人激到..引致我沙左....知後返左屋企lu......打左陣麻雀......就冇打lu.....去左妹妹屋企......!!!
一陣去到la.......係坅峊灝d下等?....一陣去左圖書館lu....做左陣末珒N冇做lu.....走左......去左買野食食.....haha.....咁我去到妹妹屋企就食野......知後就做左做末?...我send左個信息....一陣傾左好耐電話.......就見到?...我地追住?....一陣就冇lu......吨W左亞0.......我就去返妹妹到做末?.....一陣就睇野....輝仔打左電話黎....我就講左一陣收左....!!!知後就返左屋企lu....返到屋企玩左陣電腦就冇玩lu........出左街食飯......!!!
叫左好多送.......食左一碗飯....!!!haha.....知後就返左屋企lu.....俾地屋企就玩電腦lu.......
今日個電話........差唔多冇哂分鍾.........!!!
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2005-12-21 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|

| 2005 年 12 月 20 日 星期二 |
 | |
|
好開心呀 |
| 今日去左食粥....一陣就本來上去買野...但見到我契家姐我就入左去買野.....!!!知後返去la.....岩岩好見到雯呀....我地幫左岒o返d野....好重呀.....!!!返到學校就收聖誕卡lu.....唔好玩ga...!!!一陣上堂lu......我地擠哂d禮物去張桌到......但我見到有人正雯份禮物出去la.......一陣去左電腦室....個機壞左......去左羅旗果部玩...知後返左課室上其他堂....我地冇上.....開大石會.....!!!
一陣余老師講份禮物有男同女la.....一陣叫左周sir黎秋.....我地女仔秋先.....點知......秋鍾左......我......好開心呀....一陣余老師叫我地唔好嚓......我嚓左.....一隻手錶呀....傻跑....一陣可以嚓得la....gary又有一隻....妎礎漎J.....我粉紅色...haha....!!!一陣又秋我秋左小姜果份....瑩光筆......我都唔鍾意...!!!一陣就正哂d桌.....睇d男仔打交...好搞笑....!!!一陣又開始食野lu......d嗜你好多水....但d大菜糕.....波羅腸....壽司.....都食哂......知後勁到哂d coke落地...我地去各班講.....(聖誕快樂....一班重要講埋生日快樂....)!!!一陣囉左d大菜糕俾5年....我d合.......好多多囉哂....!!!一陣去左洗...!!!我地同左呇a玩左個game......敏姐姐果d..!!!d男仔唔聽自己同d女仔玩....!!!
知後就去左圖書館la....去到我悶死...!!!一陣去左老人院......今日我主持......我勁講野......一陣去左囉卷...我用妹架車座?....一陣遲左少少返......一陣見到契契家姐呀.....坉琤祁妒咩?..!!!haha....多謝先彤b...!!!一陣吤揮?...一陣食野正到個嘴好痛呀...!!!知後家姐走左lu......秋獎...秋完左就有人唱歌....老鼠愛大米....好聽呀.....但一陣有人唱大長金.....你去食屎呀......好難聽.....成日係女廁唱....聽染左......!!!一陣秋秋下秋左我...又30蚊書卷....!!!d人走哂契家姐又返左黎.......haha.....余老師俾左包餅我....多謝.....!!!一陣走左lu....我......!!!返到屋企就問左細秋左d咩.....岏蕊抾]杯....!!!一陣做埋d家頭細務訓lu....畫可能夜少少....!!!!
我覺得周sir好錫我....成日都叫我做野and秋左我....thx......!!! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2005-12-20 06:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|

| 2005 年 12 月 19 日 星期一 |
 | |
|
.........  |
| 今日係開心既日子......返埋聽日唔洗返...加上聽日唔洗上堂....!!!玩...成日....!!!haha
上堂勁想訓覺呀...一到冬天就上訓....最耐訓左16個鍾....!!!冇醒過......!!!差唔多放學前果堂傾野....傾到俾人罵...!!!haha....!!!一陣放左學就去左張雯屋企....一陣返左屋企lu....返到屋企冇換33...一陣就搵埋d野就去左囉野..!!!去左佰佳....買左50.9蚊...一陣去左街市...32蚊....!!!一陣去左買蛋...3蚊...一陣去左買大菜..9蚊....保先...10.9蚊...!!!我地正左好多野...但我地好多野都有口水...!!!haha...聽日d男仔...死得...!!!d大菜糕好...
返到屋企差唔多7點...所以用左好耐時間黎正同買....今日正埋d33就聽日準備聖誕聯歡會..haha....今日真係好開心ja....!!! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2005-12-19 07:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|