|

| 2005 年 11 月 23 日 星期三 |
 | |
|
............. |
| 今日約左妹妹去食野呀.....haha...sorry呀妹唔可以陪你食公仔麵...sorsor..今日返到學校一陣就睇人朗誦.haha一陣上堂勁悶呀...就死la..常識抄野抄死la...小息勁捉人呀...因為琴日發生左意外所以唔可以跑....it 超多人唔識打未搞笑呀...haha..lunch
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2005-11-26 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




|
........ |
| 今日有pe la...冇得上呀....許sir出左去帶朗誦果d....加油呀雯....冇得上pe呀...去左電腦室玩電腦呀...唉.......!!!好唔開心呀.....估唔到雯d分會小過佢.....我e家((好憎佢地呀)) |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2005-11-26 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




|

| 2005 年 11 月 20 日 星期日 |
 | |
|
....... |
| 今早老豆嘈住哂冇得訓呀.....一陣又訓左lu....10點幾起左申lu...一陣去左食野呀...我唸住一陣返明愛呀.....!!!返到去la...等左勁耐先有得睇呀...慘慘.....一陣見到妹妹呀......勁開心呀....開始左la......好開心呀.....haha.......一陣開始左la....勁搞笑呀.....d人....大約到左12點幾就走左lu...囉埋見33呀...勁開心呀又30蚊la......haha...唔知做咩野我有咁多li d野既....一陣去左媽媽到俾佢擠la件3......咁我去左食野la..17蚊搞到我冇$$la....e家開始覺自己好大洗呀..!!!一陣返左屋企lu...返到屋企勁悶呀...咁我就睇下書la....本書就快睇哂lu....一陣等雯打黎呀....佢打黎我就搵佢la.....點知我去到佢買鞋......一陣我同佢去左library去到la....佢搵書呀....一陣我落左去買pen.....岩岩好30蚊呀...haha....一陣買左又去左lu...haha...去完又去....勁搞呀...!!一陣我搵想la.....唸住搵張相正去包...但張相.. |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2005-11-26 09:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|