|

| 2006 年 1 月 2 日 星期一 |
 | |
|
聽日exam |
今日本來冇咁早起申....都係亞妹嘈醒....li個聖誕假日日打黎好似叫我起申...唔好訓到1點先起申....但我都想陪妘ι...讀埋今年又要轉校la我.....!!!
一陣訓唔返lu......打返俾亞妹la.....haha....一陣去左坋a家la....做左一陣3末珒N出左街係野lu....去左多多食...妹妹次次同我去都俾我食....=.=....一陣就去左雅0打麻雀la....一陣上到去見到細佬係道....一陣等埋一個人打lu....綠色10蚊...紅色50...黃色20...食左好多次胡...(清一色.....混一色....對對胡...等等)清一色都成7番....勁開心.....haha....一陣走前數下有幾錢....蔡麗(300蚊)....我細佬(380蚊).....妹(970蚊)....我(1110)......我係最勁...哈哈....!!!我地由2點打到4點la....一陣就走lu.....去左睇野....一陣去左妹家家...勁多人呀....唉......!!!
一陣呇a走哂出左去lu.....去左囉野....一陣返左坋a家就教夆等課......勁慘呀....掛住教囮痟N唔做下自己d末?...唉....一陣同輝仔玩信息la...haha.....知後返左屋企lu....
唔知做咩好......決定食飽左先唸la....食飽左沖淙先...一陣就又玩信息la....haha....做末狴?...and 溫書....聽日exam la....好唔開心呀....重未溫書.....!!!
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-01-02 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|

| 2006 年 1 月 1 日 星期日 |
 | |
|
又係咁....一日la....  |
| 今日差唔多成日都係屋企...唉.....!!
係屋企都唔知做咩好......玩電腦???我覺得冇野玩....!!!亞哥走埋玩左成日yahoo game la....差唔多咩都俾我玩齊哂.....!!!一陣細佬返左囉哂佢d野食食...食哂冇野做拾下bedroom la又.....今日拾左好多野唔要....我搵返張相la....好開心呀...一陣就玩電腦la又....好想佢快d上線呀....又好想佢做我契哥low....唉.....!!!一陣一露玩一露做功課la....功課差唔多做哂lu....我最擔心係亞妹呀...佢好多功課都未做....差唔多li個聖誕假日日都陪佢....我怕怕你做唔哂呀....努力呀妹......!!!
聽日又要溫書....and做埋手頭上既功課.....作文唔知作咩好......我係一個....唔知點作...教下我呀.....!!!
係屋企悶死la.... |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-01-01 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




|

| 2005 年 12 月 31 日 星期六 |
 | |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2005-12-31 09:40 PM


 |




« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|