|

| 2006 年 1 月 8 日 星期日 |
 | |
|
.......... |
| 今日我覺得唔似星期日咁呀......唉......!!!
知後唔記得左接妹妹....sor...sor呀....!!!我太太寫入去寫la....!!!知後去左搵?....到左2點幾返左屋企....一陣就去左明愛搵我的好朋友or疏遠既親戚......輝仔.....!!!哈哈...!!!吨竣擙t唔多都係陪我地.......勁開心呀......知後玩u佬........win左一次......haha...今日俾左icq and msn亞妮......haha.......!!!
知後去左買野食食.....食左1蚊......我地走左見到輝仔la.....我地返到屋企打左電話俾佢.....佢搭緊船....今日我又講死la....我係電話同輝仔講......唔知做咩我成日叫死呀???.....=.=......!!!
今日輝仔陪左我地好耐....
今日又覺得好煩惱lu.....又唸lu......
我前吨擗S發左個夢......又係夢中見到一個人......已經第二次la.....
係輝仔呀......haha!!!
|
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-01-09 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|

| 2006 年 1 月 7 日 星期六 |
 | |
|
........... |
| 琴晚唸野唸唔通......3點幾先訓呀......唉......又喊lu我......琴日放學返屋企係屋企洗手間正到....勁痛......痺左......!!!勁痛呀今日.....琴日7點幾訓都唔痛....到我第二次訓就痛到喊.....!!!
今日訓到10幾......一陣就玩左陣電腦就出左街lu.....去左食早嬪r.......我叫左野食冇幾耐就呇a黎左.......haha.........唔講咁多a.......!!!
一陣食飽左去左亞妹屋企......知後去左雅0......去左玩....haha....玩完就返左屋企囉d野......就走左lu........去左同妹妹果d玩......haha..........知後去左表妹屋企玩.......玩呀玩.......玩完又打麻雀.....食得一次..得600蚊......唉....下次唔係呢個位打la.......haha......玩完又去左朗到買野食.....又去左雅0lu......去左搵人........一陣5點幾走左.....去左玩...跟坁薽峊?.....?.....竟然會講我係陽光人.......伭a fa出左黎睇......我睇一個入左去.....haha.....勁問心呀....第一個我地school d人入去......haha....坅峊囍n算大.........可能我屋企多野所以覺得細la.......下次我一定要扔掉哂我d寶背....成日亞麻上黎都係話屋企多野......!!!
唉.......今旦做哂d末狴?....陪亞妹玩......!!! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-01-07 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |





|
學校有....... |
| 今日7點幾起左申...一陣又訓返...訓到8點1....凍到唔想起申呀....!!!
一露行一露陣...僵左...就快...好彩有d水幫下我保下暖....返到學校交末?....交哂雯卜3叫左我幫吤盥野....我幫?....我唔會見死不夠ga....haha....一陣返到課室...有d末珥咱憧?...好彩交返ja....偉亭哥差唔多咩中交既末珜ㄝt唔多未做....校長入左黎....除左吨@隻鞋...我地笑.....俾校長話:如果再笑...囉住隻鞋呀....我地知後冇笑....!!!
中文對卷死得lu....一睇就....唔合格la.....好差呀....一陣普通話考試....考筆試....勁esay la....哈哈....一陣考埋口試....亞心第一個考....呇n似冇講野.....算la.....英文派左exam份卷......勁開心呀....好高呀....67分....勁開心呀.....如果唔計口試就84分......勁開心......成份唔計口試就扣左26分....高過亞晴呀.....haha....呇岩?0分......haha.....!!!小息落左去...凍僵la又....隻腳唔知做咩計好癢.....一凍就係咁....亞雯又係low....一陣太凍la叫哂d學生返哂課室.....呇a超嘈叫左好多次la.....一陣我地叫哂全陪人返哂埋位....我地係唔係做得好(啜)???p.2people sor....sor呀.....!!!你地太嘈了......!!!一陣元sir未黎就走左lu.....今日成日都係討論一個問題....學校.....就係好多人有病呀....一陣聽擴播校長話要計下全校有邊個有li個病...一陣maths.....派左lu又衰左....一陣派埋常識....又唔得....得英文合格........唉.......!!!我e經好努力溫書la.....但都係咁.....唉......!!!一陣lunch......la.....!!!食飽左去左電腦室打機.......我冇玩....睇黎彤呇a玩.....知後美勞.....我正千秋....haha.....雯呇a唔正住....呇a話俾人跟風low...一陣原來都係同我一個想法正d咩.....唉......於左嫁la......知後小息......亞朗坉琝瓻Yp5做風紀...勁開心呀.....haha....呇a勁叫....又係廢柴莫勝偉呇a.......亞蔡又想係p5 la...我同雯迫吤X去....haha....
一陣打鍾上堂lu......英文改埋份卷....連ir元本寫左57..知後我睇下睇下都唔係50係60先1ow.....出左去改左...一陣就聽擴播學校有15個有......一陣通知左醫生去學校....上完英文......余老師堂我地就聽左一陣d醫生黎哂lu.......d老師要開會....錢sir叫哂我地d風紀去守班........呇a成班當我地冇到ga.....唉......知後余老師落左黎全陪返紅十字會會員聽日唔洗返.....學校進行消毒........知舌就d老師返哂...又聽擴播la.......又要留一陣lu....聽d老師講.......咁就去左電腦室上la......去到要搬野....我地去左洗手間......俾人罵tim......話我地去洗手間9搬野......唔知就唔好講la......人地去洗手間唔俾人一斛陣搬嫁......!!!一陣落左去搬返我最心受的二胡.......坉胻ame俾我正到冇左....我搞到成個二胡係我個name.....haha
可能星期一唔洗返.......唔想呀.......!!! |
|
刊登時間︰★↘㊣笨子錫哂你們!!!㊣↙☆2006-01-07 12:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 |




« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 96 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|