|
2006 年 9 月 13 日 星期三  |
|
又早放學lu,,,
|
|
今日同牙莊返去,,,,
撞到e 玲,,,,,
返到學校 ,,,,
ivy 同我講左d野 {慘}
ENG 都5知學左D咩,,,
BIO ::笑笑下 無無聊聊過左堂,,,
中文 :比MS CHAN D動作笑死,,,
黎多堂中文 勁笑,,,,
放學LU /\/\''
LUNCH WITH a CAT,,
2個顛左 笑左勁耐,,,XD
系車到又撞到e 玲,,,,
返屋企去 返覺,,,
好支力 訓左4個鍾
|
|
刊登時間︰2006-09-13 08:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 11 日 星期一  |
|
口矣..點解咁,,,
|
|
9/10
今日搵左好耐人 ,,,
好憫,,,,口矣 之後搵左轉婷婷,,,
出去荃灣 搵個廁所到好耐..
行左陣 食左小小野
去左葵芳 買左件3 比哥 and 細佬,,
之後我自己好似冇野買到,,,,
搭地鐵 去m k 行左陣 買埋d書
好支力 冇上次咁lu
搵牙妹 同埋佢條仔,,,,,>v<
有笑料,,,8點幾度 搭地鐵出中環,,,
勁玩系地鐵裹面,,,
上車 ha 要你送埋我,,,,,
冇搭錯車lu 好支力,,,,
返到屋企 11點度la
做埋d功課 1點幾訓覺lu,,,,,
9/11
返學
上英文,,
'''仆街la 系咁比佢屌
勁5鋸 我系5開心嫁a
系5仲意上你堂
有咩不滿姐,,
e+好似你5多鋸我多過我lo
成lun日系度幫lun住哂d人,,,
你飬狗(夢)lun左a
痴線,,,,''
上act 痴lun左
笑左成堂..顛,,,
都5知做咩,,,口矣,,
ivy >.<
電腦,,,一個人坐 寂寞,,,,=.=
geig 悶,,,
lunch with 令屎,,,,
傾傾傾,,,
上中文,,,,,冇點名.....=.=
maths 口矣,,好憫,,
5開心,,,-0-'
幫牙sir整野,,打波
打打下都冇咩心機,,,
m記 with IVY
痴線,,2個..
又傾又顛,,,
HEA 陣 諗住過田景
撞到小魚同埋嘉寶,,,
傾左好耐..
返屋企 支力,,,,
開5到MSN,,,,,>V< |
|
刊登時間︰2006-09-11 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 113 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|