|
2006 年 9 月 7 日 星期四  |
|
口矣,,,,
|
|
琴晚做到3點幾 ,,,
都未做哂,,,口矣,,
今照好早返學校做埋d功課,,,,
成隻死9咁行返去,,,,咁多野拎,,
之後上中文堂,,,,口矣,,
佢話星期一交 搞到琴晚勁辛苦,,,
佢鬧我地..鬧鬧下..我地勁笑lo
笑到我同IVY ,,^^
phy 悶到
成班差5多訓哂都冇理,,,
佢話走火警喎..
得我地一班,,,,一出去 成班人入返哂自己課室,,
放低d野出返黎,,,之後佢好5鋸 話5落去 全部返課室,,
打後d野笑到成班死..都冇人理佢,,,,
maths 比心機計計計,,,
音樂 口矣..悶a 冇人同我坐
都5岩feel d 人 訓lu
lunch with ivy出去食,,
嘉碧把遮 thzzz
返去玩到顛
eng 玩到顛,,,
放學練波,,,,好支力
口矣,,,又系成隻死狗返屋企,,,
****呢幾日都好辛苦a
呢排又成日暈 成日胃痛,,,
口矣 比心機la ,,,
|
|
刊登時間︰2006-09-07 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 5 日 星期二  |
|
支力,,,
|
|
今日好早返學lu,,,
開始上堂,,
早會,,,支力到mama都5記得lu,,
上5樓,,拎勁多野,,,-3-
5該哂成成,,,,/\/\'',,,,
中文>>>>聽佢講d野..悶到發顛,,,
eng>>>ms eng 勁5開心,,,當我地狗,,,=.=
公民>>>訓左成堂,,,
maths>>計數..
lunch>>>行IVy屋企,,佢拎野,,,
跟住去m記,,,
sor 整{{難}}左你把傘,,,,
放返學校,,話我地遲到,,,
呼,,,,
bio.>>>同ivy坐,,,,
act>>>成班人一木台,,,
顛,,,,,,同ivy系咁行,,,
練波,,哂得恨,,,,=.=
冇心機練lu,,,之後冇咁哂都幾好玩,,,
練完去m記,,,,,,with IVY a CAT,,,
返屋今,,好支力,,,,
仲要做勁多野,,,-0-
|
|
刊登時間︰2006-09-05 11:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 113 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|