|
2006 年 8 月 21 日 星期一  |
|
買書,,,今日起身睇狙陣電視,,,
|
|
今日起身睇狙陣電視,,,
之后IVY打黎,,,整野LU,,,
落街..去JOIN佢,,,,之後去屯門醫院,,,,
有D笑料,,,,,-0-哂,,,,
之後就去左荃蕙搵書,,,
再去屯輝,,,我整係買左2本....-3-''
去左置樂睇野,,,,睇5中,,,去左良景搵APPLE,,,
暈車浪,,,,呼,,,,之後食左野返屋企LU,,,
同YAN傾電話,,,,2個都嬲嬲地,,,口矣,,,,,
|
|
刊登時間︰2006-08-21 08:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 19 日 星期六  |
|
支力死lo....
|
|
今日好早起左身,,,,6點幾...
之後去練波,,,幾好玩...不過好支力a,,,
又未食野喎,,,,,練完,,,就返左學校,,
諗住上a sir車個陣...咪陪a CAT,,,去買野飲,,,
之後比條死肥婆話我咁大個都厄..
大佬...趕時間,,你吾撚跑既,,,
之後返學校打,,好熹..不過學左好多野..3個,,,
係咁練開波...殺波個d,,,
又坐牙sir車...去食野,,,
之後3個行返良景,,,,睇野...
好痛個胃,,,,,返屋企...with a CAT....
返到屋企勁暈....
E+睇排球比賽.....^^ |
|
刊登時間︰2006-08-19 03:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 113 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|