|
琴晚好多謝>>>>>>
溫翠成大班,,打比我講生日快樂,,,,
{你地搞到我好無奈,,不過都好多謝}
之後ivy,,,第一個fds,,,,sd sms比我a<,,
{{吾緊要a..陪屋企..緊要dd,,,,}}
wai烽
估5到你會打比我,,,,仲記得我生日
{不過5好意思,,,,琴晚吾係幾咩,,
所以,,,冇咩點同你講野..sory}
`牙cat,,,
{吾緊要a,,你幾夜大黎我都會聽..5使驚嘈醒我,,,}
同埋多謝同我講過生日快樂既朋友仔,,,,
多謝你地關心我..有心,,,,
謙謙,,,,好耐冇聽過你咁嗌我囉,,,開心開心,,,
大個仔lo,,, |