|
2005 年 11 月 16 日 星期三  |
|
支力
|
|
今日返學勁凍..
之後早會..搞笑條友..
之後電腦考試吾識..
跟住勁吾舒服..有小小發燒..
又想嘔..又暈口矣..
之後上堂勁想訓..但都冇..
想lunch走嫁..為你..哈哈所以冇走..
之後食野喇上返課室個陣笑到冇論牙..
之後玩左好耐..之後入課室拾野..
之後佢地勁傻.. haha..
之後act堂個陣佢地幫我計數,,吾該哂..
之後放學就幫何sir做野喇..
我同ivy,,牙cat好比心機..
咁去完成..支力..
之後牙sir請我地3位小妹妹飲野..
thzz""
之後同牙婷返屋企..笑死..
多謝2 LING..
|
|
刊登時間︰2005-11-29 03:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 15 日 星期二  |
|
病病地"""
|
|
今日一起身好吾舒服..
之後落雨喇..返學..
上堂想訓牙..之後要搵miss yu..
勁無奈..叫我係訓導室整埋去先上得堂..
之後上堂口矣..
之後lunch喇..吾好意思牙cat..冇去飲茶..
之後同ivy去食冷面...
勁好笑..
之後返到學校又玩..
之後is,,勁傻上堂..
之後練波..好冇moo牙..口矣.
sorry,,ivy..
勁87同ivy,,牙cat玩度..
點知牙彤係出面叫我..
佢吾叫我我都吾知咩事..
佢同我傾左陣,,,
打分組賽..我地d人傻哂..整到d物..
哈哈..
返屋企lu..好吾舒服
|
|
刊登時間︰2005-11-29 03:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 113 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|