|
2005 年 11 月 8 日 星期二  |
|
支力**
|
|
今日得我同芷莉返學校""
之後返到去睇電視早會..
過左陣..P.E堂..
OK喇..英文堂..校長冇喇喇行左入黎..
搞到我地英文堂冇得玩..
之後LUNCH""同IVY同埋牙CAT食野..
好快返左上去..
之後同牙CAT玩左陣...
上堂LU..今日既MATHS堂幾好玩..
之後I.H悶..
去HALL到聽野..
聽歌..
4點度..練波..
好熱牙..之後勁支力囉..
打分組賽冇哂沒..
希望IVY同埋牙CAT係 C GA開心喇""
之後諗住叫牙SIR車埋我地..
之後佢話吾肯比我地4丁友係咁佢.;.
之後比車我地LU..
同牙婷返屋企..支力到牙媽都吾應得..
之後勁胃痛..返到屋企訓左係度..
****如果你地係吾想同我玩既出聲..
因為我覺得你地吾想..""
|
|
刊登時間︰2005-11-12 11:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 7 日 星期一  |
|
勁做功課...
|
|
今日返學個陣""
**要同芷莉講聲(對吾住)**
之後返到學校勁抄..
之後上堂lu..
好悶..
之後中文堂勁玩..
牙po比波衫我地))令令((
之後音樂考試..勁驚囉..
之後勁面紅...
lunch喇.
同左牙欣,芷恩,牙莊去食冷面..
之後返到學校=又做功課...
放學lu..
係學校勁做功課..
之後同瑟婷個班勁玩....
返屋企勁累..
__好對吾住ivy同牙cat..
我都吾知咩事囉..
不過係吾關你地既事....係咁多..
今日冇咩特別野發生..
bibi”””
|
|
刊登時間︰2005-11-12 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|