2005 年 11 月 28 日 星期一
傻左"""
今日返學好平淡,,
之後考試,,
科學腔有成竹個樣,,一定吾合格,,
haha””
之後聆聽""
落左hall""
之後放學又係3丁友係做同一樣野,,,去買野食上ivy屋企..
之後勁搞笑,,笑到我地,,,
之後又打波,,冇咩沒喇..
之後係度拍mv,,哈哈""
去左m記,,ivy,,佢勁開心1,,,,
傻婆,,之後返屋企.等左好耐車,,
返到屋企,,又吾舒服牙,,
之後訓左好耐""
可能我心都係有懷疑""
刊登時間︰2005-11-28 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 27 日 星期日
係咁溫書""
今日係咁溫書,,
之後睇左陣電視"""
訓左覺""
吾知點解今晚訓吾著""
可能好多野諗""
刊登時間︰2005-11-28 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]