|
2006 年 7 月 19 日 星期三  |
|
悶悶...
|
|
今日好晏先起身...
之後本來出街..
但好支力....
又訓..訓到頭痛.,,
悶悶....**
e+同牙 b出街,,,
我屌你....好心問你..屌你牙..
吾撚要咪就咁同我講5要囉...使吾使咁講牙..
你真係e為你d野好撚令..痴撚線..屌你,,,
|
|
刊登時間︰2006-07-19 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 18 日 星期二  |
|
悶,,,支力,,,
|
|
今日出左去練波,,
冇哂沒囉..妖...
之後打分組賽,,,幾開心,,
打左好耐吾係好支力..打左5局,,,
又睇得到我地既團結lu,,,
之後勁黑人憎囉..使吾使咁牙,,
之後比返d野人..
再同ivy傾野..跟住去左田景坐...
口矣..又諗返...
之後方洪黎左..
無啦啦衝左上的士...去左黃金海岸..
嚇到我同ivy...仲要個的士轉到...
之後去左市中心...再返良景..陪方洪佢食野..
無奈囉..扮c文咁...
之後去食m記...ivy我不知幾型,,口合,,
之後送方洪,搭車,,,
走個陣見到硃硃成大班,,,
個個高我勁多..我係咁行...
返到屋企..頂...
吾想返屋企,,,,thzz婷婷牙>>>>>皇上.>v<""
|
|
刊登時間︰2006-07-18 08:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 113 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|