大家聖誕快樂...
因為我部電腦壞左牙...><”
所以就冇得玩喇>w<"
唔知幾時先有電腦玩呢?!!
唉,唔講呢樣喇...
講起就唔開心添...=3=”
講番呢幾日先啦...
我就上左阿婆屋企過聖誕...
如果唔係我都玩唔到電腦==”
尋日ge平安夜一d都唔平安...
因為我訓教教豬果時...
有個人d鼻(寒)聲好鬼大=3=”(係邊個我就唔講啦!!嘰嘰)
搞到我訓唔到...好慘牙...><”
跟住今日就無無聊聊咁過左一日喇=3=”
而聽日呢?!就有一個特別節目...呵呵!!
但唔知聽日...聽日先算啦!!!

|