| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 10 月 26 日 星期三  |
| 無無聊聊又一天.,. |
分類: 未分類 |
今日又打下日記仔先.,.,.
尋日巧慘牙.,..,.
禾唔小心按錯左個"仔"
搞到禾日記仔d圖冇哂牙.,.,,.
搞到禾又要重整.,.,.唔仔牙><"
整整下d圖.,.,
個網又唔知做咩傻傻地咁.,.,.
整左巧耐先整得果幅圖牙.,.,.,=="
激死禾喇.,,..><"
好喇講番今日先啦.,.
今日冇乜事發生,,.,.
係唯有一樣野囉.,.,
就係我今日小息買完野食上番自己班到食.,.,
點知我隔離果個男仔飲左我包野飲一淡=="
果時好無奈囉.,.,.,.得個叫字,.,.
真係有d驚親我牙.,..,.
初頭我已為佢係扮飲.,,.
但估唔到佢真係飲落去.,.,.=="
真係驚親我牙.,.,
跟住到lunch之後就測驗.,.,
唔識牙.,.,..,><"
我唸都係唔合格嫁喇.,.,
好喇今日就講到呢到啦.,.,.
|
2005 年 10 月 20 日 星期四  |
| 唉,..,., |
分類: 未分類 |
唉.,.,,
而家調左位好慘牙.,.,.
個位仲要o係冷氣機下面.,..,.=="
仲要開埋風扇喎.,.,
傻嫁d人.,.,(我指某一d人)
佢地都唔知係咪有病嫁.,..
凍到我死牙..,.,
佢地開左風扇自己又要著住件冷3.,.,.
好心就咪鬼著啦.,.,.一係就咪鬼開風扇啦.,.,
人地已經凍嫁啦.,.,仲要開埋風扇喎.,.,`
又唔埋人感受喎.,.,.一尾固自己,.,.,
你估係你屋企咩?!?!正一自私鬼黎嫁,.,,><"
呢樣野唔算最慘牙.,.,.,
最慘就係有d人好煩牙.,.,.
成鬼日煩住我or嘈住哂.,.,.=="
唉.,.,..,.
都唔知邊個衰人話要調位嫁.,.,.
之前個位好地地嫁嘛.,.,.
睇黑板又易.,.,.而家就.,.,
就有好多人頭姐住我睇野,..,.><"
又冇人同我傾計喎.,..,
唔可以話冇ge.,.,但係係d男仔囉,.,..,.
始終同番d女仔傾先好嫁嘛.,.,
唔開心牙.,..,都起碼有個人同我傾啊.,.,
而家.,.,.,同d男仔講野就好似9唔搭8喎.,.,.
更何況同佢地講野大家都唔啱話題ge..,.><"
咁我講黎做咩牙.,.,.
更何況我坐果個位根本就唔開心牙.,.,
雖然個位係幾好.,.,.做咩都冇人知.,.,.
但我覺得坐左呢個位之後.,.,
我就好似一個自卑妹咁.,.,
就算好想講野.,.,都係講幾句就算.,.,.
之後就o係個心度同自己講野.,.,
覺得自己好低b添.,.,.,.><"
我唔想再過咁ge日子喇.,.,
我要好似之前咁坐牙.,.,.
不過就有幾個人轉左就得喇.,.,^^"
不過都係唸下就算啦.,,.,.
根本就冇可能ge事牙.,.,.
好喇今日就打到呢到啦.,.,.
我ge感想發表完畢,.,.,.
|
2005 年 10 月 16 日 星期日  |
| 悶悶的一天唷.,.,.. |
分類: 未分類 |
呢幾日又冇打日記喇.,.,.><"
今日都11點到訓醒左.,.,.
跟住做好哂野就開電腦喇.,.,..(其實開電腦呢樣野日日都做ge事)
玩到差唔多2點到就比我阿媽玩.,.,.,
我就走左入去訓覺覺豬喇.,.,..
做左一條死屍.,.,.,.
訓到7點到就起左身.,.,
冇幾耐就食飯.,.,
跟住就開始對住部電腦喇.,..,
((其實今日唸左好多野嫁.,.,
但我唔知點打出黎.,.,.
所以我就冇打出黎喇.,.,))
好喇.,.,唔講咁多野喇.,.
就打到呢到啦.,.,..
 |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 39 | »
|