★й①ヲズЗеユЗ★
й①ヲеみШスヘ-blogwasabi-

 

 
 

                    

 

為何每個人失戀後都會傷心和流淚,.?]

是因為失去了愛GE*人,,''

定還是害怕自己從此孤單一個*--??

 

 

 

 

 

    
 

2007 年 8 月 27 日  星期一 晴天

 

天日番去了~!!!!!!

 

天曰28號了,,,,

好似系天日番去,,,不過吾知系咪直接番香港,,,

唉,,,我d暑期作業都未做晒tim,,,,真麻煩!!!!!!

唉,,,最近都好緊張一個問題,,,,,

系呢到吾知點講.......呢個問題成日都搞到我冇覺好訓~!!

我而家都好眼訓...*

不過我帶con吾訓得,,,我又懶得又要除落黎'''- -

我對con爛左少少,,,搞到我對眼成日都吾舒服------

仲過期tim,,,,,,,,,,,,我又冇帶對新嘅過黎,,,,唉.........

無奈!!!!!!!!!

刊登時間︰2007-08-27 09:28 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

人會變月會圓,,這是無法改變的定律-!?

我們能做的只是盲目接受?!

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    

 

 



ying0927
暱稱: ♣--- 大英 **←
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
咩咩頭可愛鐘鐘
公告板*
WELCOME TO MY DIARY!!
最新文章
2007-11-07
2007-11-02
2007-10-26
2007-10-22
2007-10-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
SHAN 子*
SHAN子日記
●![[蚊..日記!!*
小芳*
恩恩*日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 102
今日人氣: 2
累積人氣: 2428